  • 11. Data: 2002-02-19 08:51:33
    Temat: Re: szukam pracy... ;)
    Od: "Dzieju" <d...@p...onet.pl>

    > Jestem w trakcie szukania pracy w jakimś fajnym banku, co polecacie? :)))

    Idz do banku gdanskiego, ale na czlonka zarzadu od razu, podobno ladnie
    premie sobie przyznaja ;-)

    Andrzej

  • 12. Data: 2002-02-19 19:20:24
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Dzieju" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    :)))

    > Idz do banku gdanskiego, ale na czlonka zarzadu od razu, podobno ladnie
    > premie sobie przyznaja ;-)

    Niee... To mi się już znudziło...

    Boguś K. :)))

  • 13. Data: 2002-02-20 07:11:10
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Idz do banku gdanskiego, ale na czlonka zarzadu od razu, podobno ladnie
    > premie sobie przyznaja ;-)
    >
    > Andrzej

    Nie ma czegoś takiego jak Bank Gdański (Taki bank wykreślony z rejestru
    handlowego w 1997 roku). wiec nie proponuj pracy w nieistniejącej firmie!!

    Bankomat