  • 11. Data: 2010-02-25 12:32:01
    Temat: Re: strategia inwestowania w fundusze
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    s_13 pisze:
    > otworzyłem SFI w mbanku, no i...

    [...]

    > założenia: środki do zainwestowania 500 PLN, czas inwestycji 4 lata,

    SFI w mBanku...
    Po pierwsze większość funduszy ma tam minimum na pierwszą wpłatę 1000
    lub 4000 zł.
    Duża "bezwładność" zleceń: patrzysz dziś, że opłaca się kupić, czy
    spuścić, wysyłasz zlecenie, a ono jest realizowane za 2-3 dni, kiedy
    kurs spada o 2-3%.
    Do tego właśnie wycofują WIOF klasy A, które miałem z zamiarem trzymania
    przez jeszcze dłuższy czas. Do 01.04 trzeba spuścić, albo przenieść, a
    one mi jak na razie nie zarobiły - sam bym decyzji o sprzedaży w życiu
    teraz nie podjął (nie wiem, może czegoś nie doczytałem przy nabywaniu).
    IMO jeśli takie inwestycje to albo długoterminowe (ale widać na moim
    przykładzie, że nie w mBank'u), albo własnoręczne (rachunek w domu
    maklerskim, waluty) - ale wtedy trzeba śledzić na bieżąco.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2010-02-26 06:28:50
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    http://www.opiekuninwestora.pl/?a=000621

  • 13. Data: 2010-02-26 07:46:24
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Patryx" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.opiekuninwestora.pl/?a=000621

    A kto się opiekuje opiekunem który sie opiekuje funduszami?