  • 1. Data: 2014-03-20 08:22:43
    Temat: sposób na citka
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    gdyby ktoś chciał otrzymać KK Citi to podaję rozwiązanie:

    zaczepili mnie w kinie, za bilet złożyłem wniosek o KK, kobita nie
    ściemniała tylko od razu powiedziała, że dostaje kasę za złożone
    wnioski...rozumiem ją (trzeba sobie pomagać) więc złożyłem go chociaż
    kolejna KK nie była mi potrzebna

    skan dowodu osobistego + dość szczątkowe dane (aby coś na wniosku było)
    i bilet był mój

    kilka dni temu mocno się zdziwiłem, gdyż kartę (i to złotą) mi
    przyznali, podejrzewam że weryfikowali BIK (na nic innego zgody nie
    wyraziłem, dokumentów dochodowych nie przedstawiałem) i na tej podstawie
    dostałem golda z limitem 3600 zł

    dzisiaj zadzwoniłem, aby aktywować i laska mówi, że może mi podnieść
    limit do 6900 zł (oferta ważna do któregoś maja)
    w pierwszym roku karta gratis (nie trzeba płacić 8 zł/m-c), z wszystkich
    płatnych ubezpieczeń zrezygnowałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-03-20 08:53:14
    Temat: Re: sposób na citka
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20/03/2014 08:22, RobertS pisze:
> [...]
    > ściemniała tylko od razu powiedziała, że dostaje kasę za złożone
    > wnioski...rozumiem ją (trzeba sobie pomagać) więc złożyłem go chociaż

    Tez kiedys mnie zaczepili w kinie (rok temu albo dalej, nie pamietam,
    ale pisalem tu). I tez laska nie ukrywala, ze tylko wniosek ja
    interesuje i bedzie bilet. Karty mi nie dali - mimo pozytywnej
    weryfikacji, wyslania kuriera i podpisania umowy.
    Jednak miesiac pozniej z gruponowego wniosku przeszlo. I lepiej, bo
    wieksze wisnie.
    I za kazdym razem jak jestem w kinie to mnie zaczepia i jak mowie, ze
    mam karte w Citi (ostatni raz jak mnie zaczepila to mialem) to mowi zeby
    i tak wypelnic, bo bilet za darmo. I tak jest. Jednak mimo ze za kazdym
    razem zaczepia (a chodze czesto) to teraz juz jednak odmawiam, bo to
    jakies chore jest i jak to jest w ogole mozliwe, ze placa jej nawet za
    wnioski, ktore wypelnia obecni klienci?

  • 3. Data: 2014-03-20 21:42:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > razem zaczepia (a chodze czesto) to teraz juz jednak odmawiam, bo to
    > jakies chore jest i jak to jest w ogole mozliwe, ze placa jej nawet za

    ostatnio mnie zaczepili jakieś 2 lata temu, wtedy miałem decyzję
    odmowną, a teraz skoro dali to wziąłem

    co ciekawe, okazało się, że karta ma być płatna (8 zł/m-c), w takim
    razie chciałem zrezygnować...przełączyli mnie do jakiejś kobity, która
    powiedziała, że zwalnia mnie z opłaty za pierwszy rok, a później się
    zobaczy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-03-21 09:35:13
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > gdyby ktoś chciał otrzymać KK Citi to podaję rozwiązanie:

    Z Groupona dostalbys z tabletem Samsung, wieksze wisnie :)

  • 5. Data: 2014-03-21 11:54:02
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 21:42:24 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

> [...]
    > razie chciałem zrezygnować...przełączyli mnie do jakiejś kobity, która
    > powiedziała, że zwalnia mnie z opłaty za pierwszy rok, a później się

    Warto do nich dzwonic: ja w zeszlym tygodniu zadzwonilem, ze chce zlikwidowac kk, bo
    na gruponie nowym klientom daja tablet i ze mnie to wkurzylo, to pani polecila mi
    zrobic do konca IV zakupy, a odda mi 10% max. 50zl.
    Dobre i choc co.

    --
    pozdr.
    ls