  • 1. Data: 2015-04-08 01:04:01
    Temat: rachunek w CHF w polskim banku
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Karta niepotrzebna, natomiast przydatna byłaby obsługa gotówkowa (wypłaty)
    względnie możliwość powiązania tego z walutomatem bez opłaty za przelew,
    brak jakiejś chorobliwej prowizji za przelewy przychodzące no i naturalnie
    jakichś patologicznych opłat za prowadzenie.

    Oferta Pekao jest mi znana. A czy jest coś wartego uwagi w jakimś innym
    banku?

  • 2. Data: 2015-04-08 07:17:26
    Temat: Re: rachunek w CHF w polskim banku
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >jakichś patologicznych opłat za prowadzenie.

    >Oferta Pekao jest mi znana. A czy jest coś wartego uwagi w jakimś innym

    co ci nie pasuje w pekao?

  • 3. Data: 2015-04-08 10:06:51
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > co ci nie pasuje w pekao?

    Wyłącznie to, że jeżeli nie jest to najlepsza dostępna oferta, to nie widzę
    potrzeby korzystania z niej. Choć 1,39CHF miesięcznie "za prowadzenie" jest
    trochę irytujące.

  • 4. Data: 2015-04-08 10:39:27
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2015-04-08 o 01:04, MarekZ pisze:
> [...]
    > no i naturalnie jakichś patologicznych opłat za prowadzenie.
    >
    > Oferta Pekao jest mi znana. A czy jest coś wartego uwagi w jakimś innym

    Alior kantor?

    Paweł

  • 5. Data: 2015-04-08 12:33:58
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    > Alior kantor?

    Jakiś czas temu zrezygnowali z obsługi gotówkowej, a o tym wspominał autor
    wątku.

  • 6. Data: 2015-04-08 19:46:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-04-08 o 12:33, as pisze:

    > Jakiś czas temu zrezygnowali z obsługi gotówkowej, a o tym wspominał
    > autor wątku.

    przelewy przychodzące będą gratis tylko w przypadku przelewów wewn.

    mam konto w CHF w DB, ale tam nie ma obsługi gotówkowej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2015-04-09 00:05:45
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 08.04.2015 o 01:04, MarekZ pisze:
> [...]
    > no i naturalnie jakichś patologicznych opłat za prowadzenie.
    >
    > Oferta Pekao jest mi znana. A czy jest coś wartego uwagi w jakimś innym

    Z obsługą gotówkową to może być ciężko ale jeżeli walutomat (względnie
    coś innego typu cinkciarz, fritz etc.) wchodzi w grę to zobacz na jego
    stronie jakie banki obsługuje w CHF i je sprawdź ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2015-04-09 09:40:30
    Od: " 666" <...@...6>

    A nie jest tak, że każdy bank, który oferował kredyty w CHF, oferuje też prowadzenie
    rachunku w CHF?

  • 9. Data: 2015-04-09 13:59:23
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 8 Apr 2015 01:04:01 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Oferta Pekao jest mi znana. A czy jest coś wartego uwagi w jakimś innym
    > banku?

    Jeszcze do niedawna warta uwagi była oferta iPKO, bo co prawda
    miesięcznie pobierali 0,26 CHF za prowadzenie rachunku, ale dawali 1%.
    Niestety, od 18 maja br. obniżają oprocentowanie do 0,01% rocznie(!),
    więc trzeba będzie się stamtąd ewakuować.
    Wychodzi na to, że wkrótce najlepszym rozwiązaniem będzie skarpeta.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2015-04-09 14:13:35
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Thu, 9 Apr 2015 13:59:23 +0200, Chris94 napisał(a):

    > miesięcznie pobierali 0,26 CHF za prowadzenie rachunku

    Sprawdziłem historię rachunku. Nie wiem jak oni to liczą (przez PLN?),
    ale ta miesięczna opłata zmienia się od 0,25 do 0,30 CHF.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof