  • 1. Data: 2015-04-07 21:18:19
    Temat: co to znaczy?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w Aliorze lub w języku bankowym

    otrzymałem następujące info:

    "Wysłane przelewy walutowe zostały wstrzymane

    Pozdrawiam

    Hermiona Grandżel
    Ekspert ds. gotowania na gazie
    Departament dzwonków rowerowych"

    1. kwota przelewu sama wróci do salda (kiedy)?
    2. kwota przelewu będzie zawieszona gdzieś (nie wiadomo jak długo)?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 2. Data: 2015-04-08 00:32:41
    Temat: Re: co to znaczy?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PiteR wrote:
> [...]
    >

    > 1. kwota przelewu sama wróci do salda (kiedy)?
    > 2. kwota przelewu będzie zawieszona gdzieś (nie wiadomo jak długo)?

    w Aliorze nie wiedzą?

  • 3. Data: 2015-04-08 06:38:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    witek pisze tak:

    > w Aliorze nie wiedzą?

    no miałem i mam taką nadzieję, że wiedzą co robią ;)

    bo mi nie chodzi o powód wstrzymania przelewów (bo go znam). Chodzi mi
    o to czy mogą wstrzymać przelew i sobie obracać moją kasą?

  • 4. Data: 2015-04-08 15:19:47
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    W dniu 2015-04-08 o 06:38, PiteR pisze:

    > no miałem i mam taką nadzieję, że wiedzą co robią ;)
    >

    > bo mi nie chodzi o powód wstrzymania przelewów (bo go znam). Chodzi mi
    > o to czy mogą wstrzymać przelew i sobie obracać moją kasą?

    Mnie przychodzi jedynie na myśl blokada przez instytucje USA lub im
    podobne przelewów do krajów objętych sankcjami.

    http://samcik.blox.pl/2014/11/Niezly-meksyk-czyli-ko
    wboje-konfiskuja-przelew-na.html

  • 5. Data: 2015-04-08 18:15:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    tom pisze tak:

    > Mnie przychodzi jedynie na myśl blokada przez instytucje USA lub
    > im podobne przelewów do krajów objętych sankcjami.

> [...]

    Już wiem :)

    Kasa sama wraca na konto w ciągu jednego dnia (pi x oko 24h).