  • 1. Data: 2015-04-07 21:08:40
    Temat: Paribas - nowy PIN
    Od: mx <m...@o...pl>

    Czy to oznacza, że zastrzegając kartę można 10 pln zaoszczędzić? To
    raczej niemożliwe, że nowa karta na starym PIN-ie jedzie?

    I. 9. Wydanie na wniosek Klienta karty debetowej
    MasterCard w miejsce posiadanej i aktywnej
    dowolnej innej karty debetowej MasterCard ...........35 PLN

    X. Karta debetowa VISA/ MasterCard ...............Opłata w PLN
    1. Opłata za wydanie karty w miejsce zastrzeżonej ........0,00
    3. Opłata za ponowne wygenerowanie kodu PIN .............10,00

  • 2. Data: 2015-04-07 21:31:04
    Temat: Re: Paribas - nowy PIN
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-04-07 o 21:08, mx pisze:
    > Czy to oznacza, że zastrzegając kartę można 10 pln zaoszczędzić? To
    > raczej niemożliwe, że nowa karta na starym PIN-ie jedzie?

    możliwe

  • 3. Data: 2015-04-07 22:32:06
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 07.04.2015 o 21:08, mx pisze:
    > Czy to oznacza, że zastrzegając kartę można 10 pln zaoszczędzić? To
    > raczej niemożliwe, że nowa karta na starym PIN-ie jedzie?

    Raczej tak, ponieważ nowa karta będzie miała nowy numer czyli będzie od
    nowa wygenerowana oczywiście razem z PINem.

    Xenocide

  • 4. Data: 2015-04-08 18:41:40
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 07/04/2015 22:32, xbartx wrote:

    > Raczej tak, ponieważ nowa karta będzie miała nowy numer czyli będzie od
    > nowa wygenerowana oczywiście razem z PINem.

    To do mnie przemawia, przecież bank PIN-u nie zna, to jak do nowej karty
    przypisze? A nawet, odnowiona kk (numer ten sam) z Citi wymaga wpisania
    nowego PIN-u, jasne że można wpisać stary.
    A co mi tam? Co najwyżej za PIN do nowej dziesiątaka zapłacę, a
    mądrzejszy umrę. Jak bankomat zatrzyma, to też się karta zastrzeże?

  • 5. Data: 2015-06-16 20:42:59
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 08/04/2015 18:41, mx wrote:
    > On 07/04/2015 22:32, xbartx wrote:

    > A co mi tam? Co najwyżej za PIN do nowej dziesiątaka zapłacę, a
    > mądrzejszy umrę.

    Zadziałało, 10 PLN w kieszeni. Co prawda 6 już straciłem, 200 zł nie
    wydałem, tzn. wydałem 29.04 a zaksięgowali 4 maja i nie zaliczyli. Wrrrr...