  • 1. Data: 2014-07-09 23:12:14
    Temat: pytanie do użytkowników FIRMOWEGO konta inteligo
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    chodzi mi o to, jaki napis jest umieszczony
    na karcie debetowej: tylko imię i nazwisko
    czy także nazwa firmy?
    czy firma jest w pierwszej czy drugiej linijce?

    przykładowo działalność jednosobowa
    ZAKŁAD KRAWIECKI JAN KOWALSKI

    czy na debetówce napisane będzie;
    1)
    JAN KOWALSKI
    2)
    ZAKŁAD KRAWIECKI
    JAN KOWALSKI
    3)
    JAN KOWALSKI
    ZAKŁAD KRAWIECKI

  • 2. Data: 2014-07-10 20:08:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-07-09 23:12, zarząd komplementariusza pisze:
    > chodzi mi o to, jaki napis jest umieszczony
    > na karcie debetowej: tylko imię i nazwisko
    > czy także nazwa firmy?
    > czy firma jest w pierwszej czy drugiej linijce?

    Nie wiem jak jest teraz, ale nie sądzę, żeby się zmieniło.
    Na firmowej w 2011 było tylko imię i nazwisko - bez dodatków.

  • 3. Data: 2014-07-10 22:21:17
    Od: niko <k...@b...net>

    On 09.07.2014 23:12, zarząd komplementariusza wrote:> czy na debetówce napisane
    będzie;
    > 1)
    > JAN KOWALSKI

    opcja 1