  • 1. Data: 2014-07-09 18:46:58
    Temat: będą podwyżki opłat w Inteligo czy nie?
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    dostałem list papierowy z marmurkowego pkobp informujący
    że 1 października prowadzi zmiany zarówno dla marmurkowego
    pkobp jak i dla klientów inteligo. Dołączono nowy cennik
    w którym nie ma ani słówka o zmianach w inteligo.

    w marmurku mam oszczędnościowe z symbolicznym saldem 0,01
    więc mnie te zmiany są obojętne. Natomiast nie ukrywam, że
    ewentualna podwyżka opłat w inteligo wq... mnie na maksa...

  • 2. Data: 2014-07-29 21:55:02
    Temat: Re: będą podwyżki opłat w Inteligo czy nie?
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-07-09 18:46, zarząd komplementariusza pisze:
> [...]
    > pkobp jak i dla klientów inteligo. Dołączono nowy cennik
    > w którym nie ma ani słówka o zmianach w inteligo.

    Już jest w poczcie wewnętrznej Inteligo PDF z informacjami o zmianach.
    Żeby się ustrzec przed zawałem warto zacząć go czytać od strony 15. ;)

    Sławek

  • 3. Data: 2014-07-30 00:44:00
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    dzięki ci dobry człowieku za wzmianke o stronie 15
    bo nie dużo brakowało a wq... się niesamowicie

  • 4. Data: 2014-07-30 19:35:44
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-07-30 00:44, zarząd komplementariusza pisze:
    > dzięki ci dobry człowieku za wzmianke o stronie 15
    > bo nie dużo brakowało a wq... się niesamowicie

    ;)
    Na razie (czytając od str. 15) znalazłem tylko jedna podwyżkę - 1,00zł
    za polecenie zapłaty w rach. firmowym (było 0,00)

    Coś przeoczyłem?

    Sławek

  • 5. Data: 2014-07-31 16:29:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slavekk" napisał w wiadomości grup
> [...]

    Co macie na str 15 ?
    Bo czesc II, dla kont zalozonych przed 11.05.2010 jest u mnie/teraz od
    strony 12..

    >Na razie (czytając od str. 15) znalazłem tylko jedna podwyżkę -
    >1,00zł za polecenie zapłaty w rach. firmowym (było 0,00)
    >Coś przeoczyłem?

    A co jest zlego jest w nowych warunkach, od str 1 ?

    J.

  • 6. Data: 2014-07-31 18:57:26
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > A co jest zlego jest w nowych warunkach, od str 1 ?

    nie obowiązują praktycznie nikogo, a niepotrzebnie
    podnoszą ludziom ciśnienie.

  • 7. Data: 2014-07-31 19:03:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" napisał
    >nie obowiązują praktycznie nikogo, a niepotrzebnie
    >podnoszą ludziom ciśnienie.

    Ale czym podnosza ?
    Z tego co widze to chyba nawet lepsze - brak oplaty za przelew do
    innego banku, a wysokie oplaty czy zwyzki sa za nieinteresujace
    operacje.

    J.

  • 8. Data: 2014-07-31 19:12:40
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu czwartek, 31 lipca 2014 19:03:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Z tego co widze to chyba nawet lepsze - brak oplaty za przelew do
    >
    > innego banku, a wysokie oplaty czy zwyzki sa za nieinteresujace

    opłaty za prowadzenie rachunku - 5zł osobiste 4zł firmowe

  • 9. Data: 2014-07-31 21:01:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" napisał w wiadomości
    >opłaty za prowadzenie rachunku - 5zł osobiste 4zł firmowe

    Czy mowimy o tym, co inteligo rozeslalo niedawno do wewnetrznych
    skrzynek ?

    Na 1 stronie jak byk - prowadzenie konta 0 zl, niezaleznie od stanu.
    Na 6 dla firmowych tez.

    Za to dla starych klientow na stronie 12 - prowadzenie konta ze stanem
    do 99.99 - 4.99zl.
    I dla firmowych na str 19 - 3.99 zl.

    Wiec faktycznie - nalezy zaczac lekture od strony 12 lub 19, zeby
    zdazyc przejsc na nowe warunki ?

    J.

  • 10. Data: 2014-07-31 21:04:23
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-07-31 16:29, J.F. pisze:

    > Co macie na str 15 ?
    > Bo czesc II, dla kont zalozonych przed 11.05.2010 jest u mnie/teraz od
    > strony 12..

    Faktycznie - odwrócili kolejność.
    No bo to samobój marketingowy był - zaczynać od złych wieści
    Gwiazdkę na str 12 zdekodowałeś?

    > A co jest zlego jest w nowych warunkach, od str 1 ?

    Od strony 1 TERAZ czyli od strony 15 poprzedniej wersji PDFa - nic, poza
    tym PZ dla firmowego

    Od strony 1 poprzedniej wersji czyli od str 12 nowej wersji PDFa -
    trochę jest:
    - prowadzenie konta 4,99zł/mc
    - obsługa karty 0,99 zł/mc
    - przelew zewnętrzny 0,99 zł/mc