  • 1. Data: 2014-07-11 13:00:39
    Temat: pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    w jaki sposób umieszczane jest na nich imię
    i nazwisko użytkownika karty? Czy jest to
    trwały napis (np. wypukły jak na debetówkach
    do ekonta mBanku) czy byle jak nadrukowany i
    dający się zmazać zmywaczem do paznokci (jak
    np. na debetówkach do Izzykonta w mBanku)?

  • 2. Data: 2014-07-11 14:08:38
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    A co to za akcja karciana? Najpierw firmówki, teraz debetówki... Otwierasz replikację
    w garażu? ;)

  • 3. Data: 2014-07-11 14:26:46
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu piątek, 11 lipca 2014 14:08:38 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > A co to za akcja karciana? Najpierw firmówki,
    > teraz debetówki... Otwierasz replikację w garażu? ;)

    zgadłeś :)

  • 4. Data: 2014-07-11 14:30:11
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > zgadłeś :)

    a tak poważnie, to przyglądam się ofercie pkobp zarówno
    marmurkowego jak i inteligentnego bo chcę otworzyć konto
    dla s.c., konto osobiste i konto dziecka. Zredukowałbym
    debetówki do jednej karty, nie muszę mieć osobno firmówki
    osobno osobistej debetówki i osobno debetówki/prepaid dziecka

  • 5. Data: 2014-07-11 17:39:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > czy byle jak nadrukowany i
    > dający się zmazać zmywaczem do paznokci (jak
    > np. na debetówkach do Izzykonta w mBanku)?

    taki jak powyżej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-07-11 17:52:16
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    mam pytanie dotyczące styku bankowości i prawa karnego

    oczywiście wiadomo że każdy bank sprzeciwia się poniżej
    opisanym praktykom w swoim regulaminie - ale mnie to nie
    interesuje - ja pytam TYLKO o sankcje karne

    czy osobie która (za wiedzą i zgodą współmałżonka) używa
    jego debetówki podczas zakupów (płaci nią w sklepie)
    grozi jakakolwiek kara? I czy w przypadku postawienia
    tej osobie jakiś zarzutów oświadczenie współmałżonka, że
    wszystko jest ok ratuje tyłek "nieuprawnionej użytkowniczki"?

  • 7. Data: 2014-07-12 14:01:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Jul 2014 08:52:16 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
> [...]
    > tej osobie jakiś zarzutów oświadczenie współmałżonka, że
    > wszystko jest ok ratuje tyłek "nieuprawnionej użytkowniczki"?

    Jakos watpie, bo na podstawie ktorego art. KK ?
    Szczegolnie ze pieniadze w malzenstwie do zazwyczaj sa i tak wspolne.

    Ale wizja spedzenia 48h, czy nawet 4 dni w areszcie moze odstraszac.
    No i podpisanie rachunku moze juz dziwnie wygladac w swietle KK.

    J.