  • 1. Data: 2004-10-11 12:03:21
    Temat: CHF wasze prognozy
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    wiem ze to wrozenie z fusow
    ale moze ktos pokusilby sie o jaks prognoze?
    Jak dlugo utrzyma sie trynd spadkowy?

    Oj bardzo to wazne bardzo :)

    maciek

  • 2. Data: 2004-10-11 12:43:56
    Temat: Re: CHF wasze prognozy
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > wiem ze to wrozenie z fusow
    > ale moze ktos pokusilby sie o jaks prognoze?
    > Jak dlugo utrzyma sie trynd spadkowy?

    Trend spadkowy utrzyma sie do czasu, az nie ulegnie odwroceniu.
    A co chcesz spekulowac? Jest pelno ksiazek na temat technik spekulacji.

    Malin

  • 3. Data: 2004-10-11 12:53:05
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    Jacek Maliszewski EFIX Polska wrote:

    > Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Trend spadkowy utrzyma sie do czasu, az nie ulegnie odwroceniu.
    > A co chcesz spekulowac? Jest pelno ksiazek na temat technik spekulacji.

    nic nie chce spekulowac
    Mam do splacenia kredyt i nie wiem czy mam sie napinac az do bolu czy
    wystarczy "tylko" zacisnac pasa.
    A za odpowiedz dziekuje.

    maciek

  • 4. Data: 2004-10-11 14:20:47
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > nic nie chce spekulowac
    > Mam do splacenia kredyt i nie wiem czy mam sie napinac az do bolu czy
    > wystarczy "tylko" zacisnac pasa.
    > A za odpowiedz dziekuje.

    no jesli wziales kredyt w CHF to znaczy ze zaspekulowales i nadal to robisz.
    Na razie nie ma zadnych powodow by uciekac z tego kredytu. Trend ci sprzyja.
    Stope masz nizsza. Ja bym trzymal dalej i sie nie napinal. Sam mam kredyt w
    USD od 2001 roku i tez nie speisze sie z wczesniejsza splata.

    Malin

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddzial Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 5. Data: 2004-10-11 20:35:07
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 11 Oct 2004 14:43:56 +0200, "Jacek Maliszewski EFIX Polska"
    <j...@e...com> wrote:

    >Trend spadkowy utrzyma sie do czasu, az nie ulegnie odwroceniu.

    hehe
    wreszcie jakas rozsadna prognoza :-) analitycy powinni sie uczyc u
    Ciebie ;)

    G.

    PS. a mnie tam taki kurs pasi (kredycik CHF) :)

  • 6. Data: 2004-10-12 10:44:36
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > hehe
    > wreszcie jakas rozsadna prognoza :-) analitycy powinni sie uczyc u
    > Ciebie ;)

    :))) Sukcesywnie staram sie to wpajac tym osobom, na ktorych zalezy mi by
    ich kapitaly pecznialy. Ale idzie to niestety opornie.

    > PS. a mnie tam taki kurs pasi (kredycik CHF) :)

    Moze byc jeszcze lepiej. Trzeba tylko byc cierpliwym i pozwolic zyskom
    rosnac oraz ucinac szybko straty. Stara jak swiat zasada spekulacji
    pozycyjnej.

    Malin

  • 7. Data: 2004-10-12 11:45:43
    Od: "Big B" <b...@g...pl>

    m[...] <p...@g...pl> napisał(a):

    > wiem ze to wrozenie z fusow
    > ale moze ktos pokusilby sie o jaks prognoze?
    > Jak dlugo utrzyma sie trynd spadkowy?
    Ja wyznaję zasadę, że w finansach nie należy prognozować tylko reagować na
    ruchy rynku.
    Gdybym miał kredyt mieszkaniowy, postarałbym się spłacić kilka dodatkowych
    rat przy tak korzystnym kursie.
    Z tym, że banki często się zabezpieczają i ich kary za wcześniejszą spłatę
    skutecznie mogą pozbawić nas zysku kursowego.
    W takim wypadku zostaje wycieczka do kantoru...

  • 8. Data: 2004-10-12 16:46:28
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Ja wyznaję zasadę, że w finansach nie należy prognozować tylko reagować na
    > ruchy rynku.

    To bardzo madra zasada.Tak trzymac :)

> [...]
    > skutecznie mogą pozbawić nas zysku kursowego.
    > W takim wypadku zostaje wycieczka do kantoru...

    W mojej umowie na szczescie widnieje zapis, iz nie ma mowy o zadnych
    dodatkowych oplatach zwiazanych z wczesniejsza splata calosci lub czesci
    kredytu. Ale chyba na razie nie ma sie coi spieszyc. Trend sprzyja.Moze
    przeciez sie okazac, ze Dolar spadnie jeszcze nizej - nawet ponizej 3
    zlotych.

    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 9. Data: 2004-10-12 19:32:14
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 12 Oct 2004 18:46:28 +0200, "Jacek Maliszewski"
    <j...@e...com> wrote:

    >To bardzo madra zasada.Tak trzymac :)

    a co bys powiedzial na przewalutowanie kredytu z CHF na PLN wlasnie
    teraz lub za chwile jak jeszcze spadnie?

    G.

  • 10. Data: 2004-10-13 06:22:06
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Big B napisał:
    > Gdybym miał kredyt mieszkaniowy, postarałbym się spłacić kilka dodatkowych
    > rat przy tak korzystnym kursie.

    Gdzieś czytałem, że nie opłaca się spłacać wcześniej kredytu w CHF, bo to tani
    pieniądz. Zakładając, że nie będzie rewolucji w stosunku CHFPLN, a na razie
    złotówka się umacnia, to lepszym rozwiązaniem jest trzymać ewentualne raty do
    nadpłaty na lokacie lub innej formie inwestycji ze stopą zwrotu min. 5%.
    Będzie i na spłatę raty i dodatkowy bonus.

    ________
    Yareck