    From: "kretek" <g...@g...pieprz.rosnie>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: przelewy zagraniczne i ekonta
    Date: Sat, 18 Oct 2003 03:58:05 +0200

    Witam

    Poszukukuję banku oferującego konta o takich wymaganiach:

    - niski koszt prowadzenia rachunku
    - dostęp przez telefon (kómórkę też, ale niekoniecznie)
    - dostęp przez internet
    - brak kosztów w przelewach do innych polskich banków
    - jak najniższe koszty wypłaty w bankomatach z dużymi limitami
    - przelewy zagraniczne w dwóch kierunkach z jak najniższą
    prowizją prowadzone w euro, funtach i usd.
    - mozliwość wypłaty w bankomatach zagranicą
    - linia kredytowa - nie jest mi potrzebna ewentualnie jakiś mały debet

    saldo miesieczne 4-7 k pln ale bardzo nieregularne wpływy.
    najważnieszą rzeczą jest to aby klienci mogli mi wpłacać pieniadze
    np. z Francji na konto w Polsce i nie ponosili dużych kosztów,
    kwoty jednorazowych wpłat to od 500 do 2000 euro.

    Ja wytypowałem Deutsche Bank PBC S.A ale ma jedną
    dużą wadę: pieniądze przelane n.p w euro muszą być
    przeksięgowanena konto złotówkowe, natomiast jeśli
    chciałbym aby dalej pozostały w euro muszę założyć
    konto walutowe do którego niestety nie ma dostępu przez
    internet i nie ma karty bankomatowej, natomiat jesli chciałbym
    aby przelać pieniązki które mam na koncie walutowym
    na złotówkowe to musze fizycznie zgłosić się do banku
    co jest dla mnie nie do przyjęcia. Co porponujecie?
    może są jakieś inne banki spełaniające moje oczekiwania?

    pozdrawiam
    Kretek