  • 1. Data: 2003-11-16 16:28:19
    Temat: PZ w Inteligo - koszt ?
    Od: "Gissbourne" <g...@p...onet.pl>

    Jaki jest koszt polecenia zaplaty w Inteligo ? Czy jest to normalna stawka
    za przelew ?
    A jak to jest w VW Bank ?
    Pozdr
    Gissbourne

  • 2. Data: 2003-11-16 18:00:46
    Temat: Re: PZ w Inteligo - koszt ?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Gissbourne <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bp88jt$5qr$...@a...news.tpi.pl...
    > Jaki jest koszt polecenia zaplaty w Inteligo ? Czy jest to normalna stawka
    > za przelew ?
    > A jak to jest w VW Bank ?

    Inteligo - 0

  • 3. Data: 2003-11-16 18:02:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Gissbourne" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki jest koszt polecenia zaplaty w Inteligo ?

    0,00 PLN, słownie: zero złotych zero groszy

    > Czy jest to normalna stawka
    > za przelew ?

    nie

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-16 18:15:52
    Od: "Gissbourne" <g...@p...onet.pl>

    Dzieki za odpowiedzi.
    Jestem w pelni usatysfakcjonowany.
    Pozdr
    Gissbourne

  • 5. Data: 2003-11-17 07:28:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Gissbourne wrote:
    > Dzieki za odpowiedzi.
    > Jestem w pelni usatysfakcjonowany.
    > Pozdr
    > Gissbourne

    Tylko uważaj. Pobierają opłatę, za _likwidację_ (odwołanie) polecenia
    zapłaty.

    KJ

  • 6. Data: 2003-11-17 10:37:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Tylko uważaj. Pobierają opłatę, za _likwidację_ (odwołanie) polecenia
    > zapłaty.

    I to jest "haczyk" PZ w Inteligo. W VW tego nie ma.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-11-17 11:29:31
    Od: "Gissbourne" <g...@p...onet.pl>

    > Tylko uważaj. Pobierają opłatę, za _likwidację_ (odwołanie) polecenia
    > zapłaty.

    A co jesli platnosc sie skonczy (np. koniec umowy z siecia GSM) ? Trzeba
    jakos odwolac PZ czy po prostu nie bedzie kolejnych platnosci (a tym samym
    nie bedzie oplaty za likwidacje PZ) ?
    Pozdr
    Gissbourne

  • 8. Data: 2003-11-17 11:54:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Gissbourne wrote:
> [...]
    > jakos odwolac PZ czy po prostu nie bedzie kolejnych platnosci (a tym samym

    Dobre pytanie. Być może Era przysyła odwołanie, i wtedy inteligo
    pobierze sobie opłatę, a być może po prostu nie będzie płatnośći.

    Drugie pytanie które \mnie nurtuje to: co się dzieje gdy likwiduję
    subkonto z którego były pobierane pieniądze w ramach PZ.

    KJ