  • 1. Data: 2002-08-25 13:20:12
    Temat: przelew do USA / Paypal / e-gold ?
    Od: "paul" <p...@i...pl>

    Watek wielotematyczny:

    Mam przekazac komus w Stanach ( firmie, ale niestety nie przyjmuje platnosci
    na swojej stronie za pomoca karty ) 150 USD.

    Z tego, co widze, to PayPal jest wciaz niedostepny dla Polakow ( choc dla
    Argentynczykow np. tak... ),
    BTW, nie wiecie, kiedy to sie zmieni?

    Firma ta proponuje jeszcze platnosc w systemie e-gold, ale nie wiem, czy
    e-gold to firma godna zaufania ( nigdy jeszcze o niej nie slyszalem ), nie
    jestem tez pewny czy nie dziala troche innej zasadzie niz PayPal...? Nie
    wiem tez, czy Polacy moga zakladac sobie w niej konta ( wyslalem do nich
    maila z zapytaniem, ale odp. jeszcze nie otrzymalem )...

    A wiec pozostaje chyba przelew... Nie wiecie, jakie beda tego koszty, ile
    formalnosci i ile to zajmie ( konto dolarowe mam w Pekao SA )???

    pozdrawiam

    Paul