  • 1. Data: 2002-08-25 11:54:34
    Temat: Serwis VC w Lukaslinii
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Dziś nie działa z pwodu jakichs modernizacji.

    Hmm. Coz mozna zmodernizowac w przypadku gdy wlasciwie wiekszosci
    wlascicieli VC inetersuje jaki maja stan zadluzenia, dostepnych srodkow,
    10ostatnich transakcji i moze sume minimalnego do splacenia i calkowitego
    zadluzenia na ostatnim wyciagu. Z tych opcji korzystam, pozostale
    wykorzystalem tylko raz: na poczatku mojej rocznej przygody ze wspomniana
    karta.

    Moze ktos mnie uswiadomi czego jeszcze barkuje w serwisie VC Lukaslinii?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-08-25 13:14:45
    Temat: Re: Serwis VC w Lukaslinii
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 25 Aug 2002 13:54:34 +0200, "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Moze ktos mnie uswiadomi czego jeszcze barkuje w serwisie VC Lukaslinii?

    Funckje aktywacji dostepu internetowego :-)))

    A powaznie to jedyne co mi przychodzi do glowy to syntetyzator mowy
    czytajacy opisy transkacji ale to raczej gra nie warta swieczki.
    IVR KK Lukasa jest ok.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-08-29 11:45:15
    Od: "Marcin Sadowski" <m...@N...gazeta.pl>

    Lopez <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Moze ktos mnie uswiadomi czego jeszcze barkuje w serwisie VC Lukaslinii?

    Ano jest jeden szkopulik ktory mi ostatnio wylazl. Zadzwonilem sobie
    mianowicie do LL, zalogowalem sie przez automat i przelaczylem na rozmowe
    z operatorem. I tu wystapil bol. Operator bowiem zazadal ode mnie podania
    n-ru karty kredytowej i wybranych trzech cyfr z telekodu, po czym jeszcze
    przepytal z nazwiska, adresu itd itp. Telekod powinien byc czyms co znam
    tylko ja i system informatyczny banku - nie powinno sie go podawac
    osobie po drugiej stronie sluchawki. Tak jest np w mbanku - dzwonisz,
    logujesz sie automatem, przelaczasz na operatora i on juz wie z kim rozmawia
    - gosc przeszedl przeciez proces autoryzacji. Poza tym w mbanku nawet
    jak polaczysz sie z operatorem bez wczesniejszego zalogowania to zeby wejsc
    w dane klienta i kont to na czas logowania operator przelacza cie na automat
    - nie ma tak ze podajesz drugiemu czlowiekowi kawalek swojego telekodu.
    W Lukasie natomiast system jest niedopracowany pod tym wzgledem. Co ciekawe
    automatowi to wystarcza do podania kwot, limitow, daty wyciagu itd.
    Operator natomiast musi cie sprawdzic po raz kolejny - co ciekawe pyta
    rowniez o dane osobowe, kawalek telekodu nie wystarcza. Mysle ze wynika
    to z niedorobek w ich systemie, co z kolei powoduje ze maja takie a nie inne
    procedury dotyczace identyfikacji klienta. Nie kwestionujac uczciwosci
    pracownikow LukasBanku moze sie zdazyc ze gosc sobie zapisze gdzies
    twoj nr karty, kawalek telekodu, kartka wpadnie w niepowolane rece itd...
    (nie bede sie rozwodzil). Probowalem to wyjasnic z LB, ale dwa razy
    otrzymalem wykretne odpowiedzi ze w trosce o wysokie normy bezpieczenstwa
    itd itp - typowa spychotechnika - nic konkretnego z tego nie wyniklo.
    Mysle ze zdaja sobie sprawe z dziury, ale trzymaja fason - zapewniaja ze
    obsługa przez automatyczny serwis IVR i obsługa przez LL jest w pełni
    bezpieczna. Moim zdaniem trzeba by sie bylo trzymac raczej internetu
    niz LL, ale dla karty kredytowej jest to niemozliwe.

    Pozdrawiam

    MS

  • 4. Data: 2002-08-29 16:29:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Marcin Sadowski wrote in news:akl1gb$bqu$1@news.gazeta.pl:
> [...]

    Sporo brakuje jeszcze.
    2 karty podpiete do 1 rachunku. Ostatnio chcialem sie dowiedziec o
    transakcje na tej drugiej, ale nie znalem calego numeru, tylko ostatnie
    4 cyfry z wyciagu KK. Zalozylem, ze pozostale nie beda sie roznic,
    konsultant to potwierdzil. Podalem te 4 cyfry, po czym poinformowano
    mnie o transakcji w zupelnie innym miescie. Po skonfrontowaniu danych
    okazalo sie, ze:
    1. numer roznil sie bardziej niz na 4 ostatnich cyfrach
    2. podano mi transakcje zupelnie obcej osoby ;)