  • 1. Data: 2010-02-01 16:04:22
    Temat: przelew SEPA - czy dobrze kombinuje?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    coś nie ogarniam tych zagranicznych numerów kont, muszę wpłacić/przelać
    euro na konto:

    Sydbank, Flensburg
    Konto 1 251 410 004
    BLZ 215 106 00

    przelew z multibanku, i mam m.in. wypełnić pola:
    IBAN
    numer BIC

    czy w pole IBAN wpisuję ww. numer
    a BLZ to numer BIC?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-02-01 16:20:42
    Temat: Re: przelew SEPA - czy dobrze kombinuje?
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Sydbank, Flensburg
    > Konto 1 251 410 004
    > BLZ 215 106 00
    >
    > przelew z multibanku, i mam m.in. wypełnić pola:
    > IBAN
    > numer BIC
    >
    > czy w pole IBAN wpisuję ww. numer
    > a BLZ to numer BIC?

    Raczej nie
    Sprawdź np taką stronę
    http://www.iban-rechner.de/bic_und_iban.html?&L=0

    Z tym że nie jestem pewien czy wszystkie banki działające w Niemczech
    przyjęły takie rozwiazanie konwersji starego numeru na iban
    pozd
    as

  • 3. Data: 2010-02-01 16:33:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Z tym że nie jestem pewien czy wszystkie banki działające w Niemczech
    > przyjęły takie rozwiazanie konwersji starego numeru na iban

    dzieki
    wyswietlilo mi sie cos takiego:
    IBAN: DE39215106001251410004 tylko czy to na pewno wlasciwy numer?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-02-01 16:44:16
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > dzieki
    > wyswietlilo mi sie cos takiego:
    > IBAN: DE39215106001251410004 tylko czy to na pewno wlasciwy numer?

    Dlatego najlepiej zapytać posiadacza rachunku o jego IBAN . Powinien mieć .
    Na stronie masz tez BIC banku.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-02-01 16:54:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dlatego najlepiej zapytać posiadacza rachunku o jego IBAN . Powinien mieć .
    > Na stronie masz tez BIC banku.
    >
    > Pozdrawiam

    napisałem już do posiadacza rachunku, ale może uda mi się też czegoś
    dowiedzieć w jego banku

    w każdym razie dzięki za pomoc ;-)

    --
    pozdrawiam