  • 1. Data: 2010-02-01 17:42:47
    Temat: Potwierdzenie z OF
    Od: "Kaen" <...@...com>

    8 godzin temu wypełniłem formularz na stronie open.pl w sprawie załozenia
    lokaty. Do tej pory brak odpowiedzi. To normalne? Ile się czeka na
    przysłanie numeru konta?

  • 2. Data: 2010-02-01 17:49:21
    Temat: Re: Potwierdzenie z OF
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2010-02-01 18:42, Kaen wrote:
    > 8 godzin temu wypełniłem formularz na stronie open.pl w sprawie
    > załozenia lokaty. Do tej pory brak odpowiedzi. To normalne? Ile się
    > czeka na przysłanie numeru konta?

    Ja ze 3 godziny temu wyklikałem prawie 40 wniosków i wszystkie do
    15minut są. Sprawdź czy ci czasem do spamu wnioski nie wpadły.

  • 3. Data: 2010-02-01 18:31:29
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Kaen" news:hk73qp$2el$1@news.onet.pl

    > 8 godzin temu wypełniłem formularz na stronie open.pl w sprawie załozenia
    > lokaty. Do tej pory brak odpowiedzi. To normalne? Ile się czeka na
    > przysłanie numeru konta?

    Na dzień przed wygaśnięciem oferty to normalne... lud się rzucił na ostatnią
    chwilę to są tego takie efekty. To już chyba polska przypadłość, że pewnych
    rzeczy chociaż możemy jakoś nie chcemy załatwiać wcześniej.

    Zaś na oczekiwanie na e-mail z numerem konta. W normalnym czasie (osobiście
    nigdy nie składałem wniosku na dzień przed końcem danej oferty) czas
    oczekiwania nie przekraczał 15 minut.
    Sprawdź czy przypadkiem list od OF nie wylądował w filtrze antyspamowym.
    Jeżeli infolinia OF jest jeszcze czynna przedzwoń do nich i wybadaj gdzie
    leży problem.

  • 4. Data: 2010-02-18 19:51:03
    Od: Bolo Łącznik <b...@l...com>

    W dniu 2010-02-01 18:42, Kaen pisze:
    > 8 godzin temu wypełniłem formularz na stronie open.pl w sprawie
    > załozenia lokaty. Do tej pory brak odpowiedzi. To normalne? Ile się
    > czeka na przysłanie numeru konta?

    Różnie. Raz czekałem ze 2 dni a innym razem kilkanaście minut.