  • 1. Data: 2006-01-27 19:32:38
    Temat: premia gwarancyjna
    Od: kapshel <k...@t...com>

    Witam

    Żona miała dwie książeczki mieszkaniowe pkobp, jedną scedowała na nią
    siostra już po zakupie mieszkania przez nas. Dzisiaj przyszły przelewy z
    tych książeczek. Z książeczki żony naliczyli 390zł premii gwarancyjnej,
    a z książeczki siostry ok. 5,5tys zł. Skąd taka olbrzymia różnica ?
    Mógłby ktoś mi to wyjaśnić ? Sumy na książęczkach bardzo podobne 2,5 tys
    na książecce żony 2,3 tys na książecce siostry zony, okresy oszczędzania
    tez podobne. Odpowiednio rok 87 (zony) i rok 84(siostry).

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam
    Kapshel

  • 2. Data: 2006-01-27 21:27:53
    Temat: Re: premia gwarancyjna
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl>

    > Dzisiaj przyszły przelewy
    pozwól,że spytam:
    jak długo czekałeś na pieniądze?

    --
    no - to - do - po - czy - ta - nia
    jk

  • 3. Data: 2006-01-27 21:32:55
    Od: Piotr Walkowiak <k...@t...com>

    jarekku napisał(a):

    > pozwól,że spytam:
    > jak długo czekałeś na pieniądze?

    Witam

    Około 10 dni.

    Pozdrawiam
    Kapshel

  • 4. Data: 2006-01-28 09:12:50
    Od: "krab" <k...@k...pl____>

    Użytkownik "kapshel" <k...@t...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > książecce żony 2,3 tys na książecce siostry zony, okresy oszczędzania tez
    > podobne. Odpowiednio rok 87 (zony) i rok 84(siostry).

    hmm moze systematyczne oszczedzanie i brak, moze rozne rejony kraju ? no i
    moze te 3 lata roznicy czynily cene za m2