eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipozno ale jest - bylo "moja karta ma dwa PINy?" ( w Euronecie juz nie zmienisz PIN-u) › pozno ale jest - bylo "moja karta ma dwa PINy?" ( w Euronecie juz nie zmienisz PIN-u)
  • Data: 2004-01-14 16:11:38
    Temat: pozno ale jest - bylo "moja karta ma dwa PINy?" ( w Euronecie juz nie zmienisz PIN-u)
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam
    niedawno pisalem o grudniowych zmnaganiach ze zmiana PIN do VE-Inteligo w
    Euronecie - PKO czytalo tylko "stary" PIN a Euronet potwierdzal zmiane PINu
    na "nowy" i czytal "nowy" PIN
    dzis nadeszla odpowiedz - ponizej.
    ciekawostka jest zablokowanie uslugi zmiany PIN w Euronecie - przeze mnie
    ;)))

    "/podziekowania - ciach/ Pragniemy poinformować Pana,że za kłopoty opisane
    przez Pana odpowiada Euronet Worldwide. Po zgłoszeniu problemu, Inteligo
    zleciło przeprowadzenie gruntownych testów usługi zmiany PIN-u kart
    Inteligo. Zlecone testy ujawniły, że mogą pojawiać się problemy z prawidłową
    realizacją usługi zmiany PIN-u karty płatniczej za pośrednictwem bankomatów
    Euronet. Pomimo wyświetlanej informacji przez bankomat Euronetu o pomyślnej
    zmianie PIN-u, faktycznie PIN karty pozostawał niezmieniony. Pragniemy
    poinformować Pana, że funkcja zmiany PIN-u działa poprawnie poprzez
    internet, po zalogowaniu się do Inteligo. Jeżeli nadal pragnie Pan zmienić
    PIN karty płatniczej - polecamy ten kanał. /tu przeprosiny - ciach/
    Otrzymaliśmy informację, że Euronet Worldwide pracuje nad rozwiązaniem tego
    problemu w jak najszybszym terminie, niemniej do tego czasu, usługa zmiany
    PINu w bankomatach, została zdeaktywowana."

    pozdrawiam
    zbyszko janke


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1