  • 1. Data: 2002-06-28 19:25:57
    Temat: pomozcie ocenic ten kredyt...
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    aig bank przyslal mi oferte - czy jest ona atrakcyjna?, oto warunki:

    - max. kwota 3100 zl
    - % 17,7 p.a.
    - raty od 3 do 24
    - prowizja banku 9,7%
    - oplata za ochrone ubezpieczeniowa 0,0853 % od kwoty pozyczki x
    liczba rat

    kredyt jest o tyle atrakcyjny, ze przyslali mi oferte do domu
    (cwaniaki - wakacje ida:), nie potrzebni zyranci, po prostu wypelniam
    wniosek i odsylam + zasw. o zarobkach...

  • 2. Data: 2002-06-28 19:58:30
    Temat: Re: pomozcie ocenic ten kredyt...
    Od: "Pawel Galinski" <p...@w...pl>

    > aig bank przyslal mi oferte - czy jest ona atrakcyjna?, oto warunki:
    >
    > - max. kwota 3100 zl
    > - % 17,7 p.a.
    hmm, a na lokacie daja chyba 7%

    > - raty od 3 do 24
    > - prowizja banku 9,7%
    czyli 10 % od 3100 da 310zl, dosc atrakcyjna oferta nie ma co ;)

    Pawel Galinski

  • 3. Data: 2002-06-28 20:37:56
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > aig bank przyslal mi oferte - czy jest ona atrakcyjna?, oto warunki:
    >
    > - max. kwota 3100 zl
    > - % 17,7 p.a.
    > - raty od 3 do 24

    > - prowizja banku 9,7%
    od calego kredytu prowizja 9,7%? To sobie policz ile zaplacisz za sama
    prowizje!
    9,7%*3100,00=300,7!!!
    To przy 24 ratach kwota ray wyniesie Ci 3100/24=129,17 a wiec ponad dwa razy
    mniej od prowizji za kredyt -rewelacja. Tym sposobem zwieksza Ci sie kredyt
    o trzy dodatkowe raty!

    > - oplata za ochrone ubezpieczeniowa 0,0853 % od kwoty pozyczki x
    Dodatkowa ukryta prowizja...

    > liczba rat

    > kredyt jest o tyle atrakcyjny, ze przyslali mi oferte do domu
    No, no ale atrakcyjny, ze Ci przyslali do domu ...

    > (cwaniaki - wakacje ida:), nie potrzebni zyranci, po prostu wypelniam
    > wniosek i odsylam + zasw. o zarobkach...
    No, takich ofert wakacyjnych jest troche w bankach i wynosza mniej niz 17,7
    p.a. tylko ze zazwyczaj trzeba splacic w ciagu roku -czyli 12 rat.

    Dla mnie porazka -z wyjatkiem tego ze Ci przyslali do domu -tu jest atrakcja
    a jakze.
    Pozdrawiam Wall.

  • 4. Data: 2002-06-29 19:40:38
    Od: jo44 <j...@f...onet.pl>

    Rena wrote:

> [...]
    > (cwaniaki - wakacje ida:), nie potrzebni zyranci, po prostu wypelniam
    > wniosek i odsylam + zasw. o zarobkach...

    To nie kredyt! To lichwa!!!