  • Data: 2007-09-23 20:14:26
    Temat: pomocy ;]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Mega" <a...@s...pl> napisal w wiadomosci
    news:1190554556.742350.211860@d55g2000hsg.googlegrou
    ps.com...
    > Witam,
    >
    > mog si myli , ale zdaje si , e w Multibanku jest najta sze.
    >
    > http://dobre-kredyty.pl/multibank/0/0/1/

    Hm, mam dwie opcje. Pomozcie wybrac lepsza. Zalozylem, ze bedzie to mbank -
    jakos mi pasuje, wydaje mi sie nowoczesny ;] lub pko bp - urok malego miasta

    1. np. ekonto plus emax walutowy (czy moze lepiej inny mix kont z mbanku)
    ???

    konta sa za free, przelew z holandii w euro i potem ew. na ekonto juz w pln,
    potem z kolei przelew do niesmiertelnego pko bp (wyplata w kasie lub wygodne
    dysponowanie srodkami przez pkointeligo) - a moze sam emax bez ekonta ?

    2. konto walutowe w pkobp - bez podgladu online, 30 zl za zalozenie konta
    jezeli nie ma 1 wplaty (moge wplacic 100 euro i wyplacic za 3 dni), skoro
    nie ma mozliwosci podgladu online to nie przeleje na zwykle konto
    pkointeligo, tylko wycieczka do kasy i ew. kantor

    i tak zle i tak niedobrze, sklanialbym sie jednak do mbanku bo nie lubie
    wycieczek tylko poklikalbyl sobie w mbanku bedac w holandii, tylko nie wiem
    jakie konta wybrac - od cholery tego, ekonto, emax, emax plus jakis,
    walutowe...

    jaka korzysc w posiadaniu ekonta oprocz walutowego mbanku, majac pkointeligo
    ? lepsze przewalutowanie miedzy kontami w tym samym banku, czy cos innego ?
    a moze nie ma korzysci zadnej ?

    thx

    p.s. wyrobie sie z zal. konta w mbanku w 2 tyg. ?

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl