  • Data: 2007-09-23 21:23:03
    Temat: Re: pomocy ;]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:fd6klj$44i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > PKO BP już byłby lepszy, ale nie wiadomo, czy u Ciebie jest oddział
    > prowadzący rachunki walutowe i posiadający kasę walutową.
    > Ja bym Ci jednak radził BZ-WBK, konto Euro24.
    > Jeśli dobrze pamiętam, to od jakiegoś czasu otrzymanie przelewu walutowego
    > jest bez prowizji, a do rachunku dostajesz jedyną w Polsce kartę
    > MasterCard prowadzoną w euro (operacje bez żadnych przeliczeń kursów).
    > Koszt karty to 10 EUR/rok, a do rachunku masz dostęp internetowy.

    Wszystko fajnie, ale nie wiem, czy da sie zalozyc konto (w pln i w euro) na
    wspolwlasnosc - jakos tego nie widze, poza tym dziwne, skladam dwa wnioski o
    zalozenie konta w pln i w euro - nie prosciej bylo by to zrobic na 1 wniosku
    ? :/ Chyba, ze nie doczytalem czegos.

    I jeszcze glupie pytanie: do konto w euro jest podpieta karta MC, do
    normalnego mam wybor - MC lub VISA - co powinienem wybrac, czy to bez
    znaczenia ?

    ps. nastepne pytanie...ile bede czekal na zalozenie kont ?

    dziekuje

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl