  • Data: 2007-09-23 21:08:05
    Temat: Re: pomocy ;]
    Od: "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fd6hgs$mbf$1@atlantis.news.tpi.pl, ra9om1ak
    <r...@o...pl> napisał:

    > Hm, mam dwie opcje. Pomozcie wybrac lepsza. Zalozylem, ze bedzie to
    > mbank - jakos mi pasuje, wydaje mi sie nowoczesny ;]

    Namawiam każdego do zakładania konta w mBanku, byle tylko nie walutowego
    :)
    mBank ma naprawdę doskonałą ofertę, ale waluty w gotówce ani do mBanku nie
    wpłacisz, ani jej z mBanku nie podejmiesz!
    Chyba, że z góry godzisz się na to, że bank zawsze będzie Ci przeliczał
    euro na złotówki, po bankowym (niezbyt atrakcyjnym) kursie.

    > lub pko bp -
    > urok malego miasta

    PKO BP już byłby lepszy, ale nie wiadomo, czy u Ciebie jest oddział
    prowadzący rachunki walutowe i posiadający kasę walutową.
    Ja bym Ci jednak radził BZ-WBK, konto Euro24.
    Jeśli dobrze pamiętam, to od jakiegoś czasu otrzymanie przelewu walutowego
    jest bez prowizji, a do rachunku dostajesz jedyną w Polsce kartę
    MasterCard prowadzoną w euro (operacje bez żadnych przeliczeń kursów).
    Koszt karty to 10 EUR/rok, a do rachunku masz dostęp internetowy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof