  • 1. Data: 2003-07-01 21:18:57
    Temat: polecenie zapłaty a osoby trzecie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Od jakiegoś czasu wiele osób ma problemy z poleceniem zapłaty - jeśli płaci
    się za inną osobę, niż posiadacz rachunku bankowego.

    Dziś zauważyłem szczegółową instrukcję jak tego dokonać w sieci Idea. Może
    komuś to pomoże:

    http://www.idea.pl/portal/map/map/optima_hw_pay?TARG
    ET=OPTIMA_HT_PAY

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-07-01 22:05:05
    Temat: Re: polecenie zapłaty a osoby trzecie
    Od: Piotr Rogacki <adres@jest_w.stopce.pl>

    On Tue, 1 Jul 2003 23:18:57 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Dziś zauważyłem szczegółową instrukcję jak tego dokonać w sieci Idea. Może
    >komuś to pomoże:

    A tak btw i ntg przy okzji ;) Czy dobrze zauważyłem, że za polecenie
    zapłaty na stałe weszła promocja 200 pkt profit?

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr Rogacki, progacki[maupa]wi.ps.pl
    Załóż konto w mBanku bez opłat i prowizji!!

  • 3. Data: 2003-07-01 22:15:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Rogacki" <adres@jest_w.stopce.pl> napisał w wiadomości

    Może

    > A tak btw i ntg przy okzji ;) Czy dobrze zauważyłem, że za polecenie
    > zapłaty na stałe weszła promocja 200 pkt profit?

    Tak.

    Dodatkowo jest ciekawa promocja:

    http://www.idea.pl/portal/map/map/promotionspr?promo
    _id=17520&promodetails=1