  • 1. Data: 2003-07-01 17:43:11
    Temat: [VWBank] polecenie zapłaty?
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Jakoś nie moge nigdzie znaleźć informacji o poleceniu zapłaty. Czy w tym
    banku to jest w ogóle możliwe??
    Jeśli tak to za ile?

    P.S.
    Szukam konta dla swojego ojca. Najlepiej jakby prowadzenie było za
    darmo.
    Polecenie zapłaty wymagane i najlepiej za free. Do tej pory miał konto w
    PeKaO S.A. ale przekonałem go że 11,50 na miesiąc za prowadzenie konto
    to za dużo.
    VWBank wydaje się być ok, tylko właśnie nie wiem co z tym poleceniem
    zapłaty.

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relcaję i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży".

  • 2. Data: 2003-07-01 17:55:44
    Temat: Re: [VWBank] polecenie zapłaty?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    www.tramping.slask.prv.pl wrote:
    > Witam
    > Jakoś nie moge nigdzie znaleźć informacji o poleceniu zapłaty. Czy w
    > tym banku to jest w ogóle możliwe??
    > Jeśli tak to za ile?

    PZ oczywiście jest i jest za darmo. Możesz sobie też ustawić PZ na własne
    konto (VW wysyła druczki upoważnień w pakiecie startowym).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn