  • 1. Data: 2003-07-01 19:32:50
    Temat: [LG] Przelewy
    Od: "jaru" <...@...n>

    Kurde. Poznym wieczorem, 30-go czerwca zlecilem przelew pieniedzy do mBanku
    jeszcze z LG. Dzis, jak wiadomo, jest 1-szy. Nie otrzymalem wplaty do tej
    pory. Rano logowalem sie na nordeasolo, przelew w historii sie zgadzal, byl
    wyslany na poprawny numer rachunku. Teraz jeszcze raz wchodze do nordeasolo
    i nie moge sie zalogowac na swoje dane, ktore rano dzialaly. Co jest kurde?
    Pomijajac juz ten oblesny interfejs to jestem wkur#&%. Mam juz sie martwic
    tym przelewem, ktory nie doszedl czy jeszcze nie?

    jaru

  • 2. Data: 2003-07-01 19:58:56
    Temat: Re: [LG] Przelewy
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdsnl4$5pr$...@a...news.tpi.pl,
    jaru <...@...n>:
> [...]
    > dane, ktore rano dzialaly. Co jest kurde? Pomijajac juz ten oblesny
    > interfejs to jestem wkur#&%. Mam juz sie martwic tym przelewem, ktory

    Przelew zlecony po 21 powinien isc II sesja dnia nastepnego, czyli w mBanku
    tak ok. 16.
    Ja bym sie juz troche martwil - patrz moje doswiadczenia ze zleconym wczoraj
    przelewem z LG.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-01 20:36:42
    Od: "jaru" <...@...n>

    > Przelew zlecony po 21 powinien isc II sesja dnia nastepnego, czyli w
    mBanku
    > tak ok. 16.

    To wiem...

    > Ja bym sie juz troche martwil - patrz moje doswiadczenia ze zleconym
    wczoraj
    > przelewem z LG.

    Tak, czytalem.
    Ja jednak mam troche inaczej. W historii pokazuje mi prawidlowa nazwe
    kontrahenta, prawidlowe dane osobowe i prawidlowy numer konta. Ponadto nie
    byla to pierwsza pozycja na liscie :). Transakcja ma status "uzgodniona", a
    pieniadze nie doszly. Poczekam do jutra...

    jaru

  • 4. Data: 2003-07-01 20:42:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdsrdj$6s$...@n...news.tpi.pl,
    jaru <...@...n>:

    > Ja jednak mam troche inaczej. W historii pokazuje mi prawidlowa nazwe
    > kontrahenta, prawidlowe dane osobowe i prawidlowy numer konta.
    > Ponadto nie byla to pierwsza pozycja na liscie :).

    Korcilo mnie, aby zapytac, ale domyslilem sie, ze jednak nie ;)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-07-01 20:45:05
    Od: "jaru" <...@...n>

    > Korcilo mnie, aby zapytac, ale domyslilem sie, ze jednak nie ;)

    O, juz sie zalogowac moge :). Poczekamy na jutrzejszy ranny eliksir w mbanku
    i sie zobaczy.

    PS. Na pierwszym miejscu to ja mialem allegro. Dobrze, ze tam nie poszlo :>

    jaru

  • 6. Data: 2003-07-01 20:53:17
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdsrta$278$...@n...news.tpi.pl,
    jaru <...@...n>:

    > O, juz sie zalogowac moge :). Poczekamy na jutrzejszy ranny eliksir w
    > mbanku i sie zobaczy.

    No ciekawe!

    > PS. Na pierwszym miejscu to ja mialem allegro. Dobrze, ze tam nie
    > poszlo :>

    O ile nie poszlo ;)

    Ale wiesz co? Lepiej przedefiniuj te pierwsza pozycje na jakis swoj
    rachunek - w obliczu obecnego zachowania Solo przy przelewach nowych.

    --
    Robert