  • 1. Data: 2003-07-01 18:14:36
    Temat: TFI
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Witam!
    Czy mozecie polecic jakies miejsca w sieci, gdzie spotkam ludzi
    zainteresowanych TFI?
    Chodzi mi głównie o fora dyskusyjne...
    tomekk

  • 2. Data: 2003-07-01 19:16:12
    Temat: Re: TFI
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    tomekk wrote:
    > Witam!
    > Czy mozecie polecic jakies miejsca w sieci, gdzie spotkam ludzi
    > zainteresowanych TFI?
    > Chodzi mi głównie o fora dyskusyjne...

    A co, tu Ci się nie podoba?

  • 3. Data: 2003-07-01 19:36:56
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości

    > A co, tu Ci się nie podoba?

    Podoba mi się, ale nie widzę zbyt wielu postów poświęconych FI. Właściwie
    nie widze ich wcale. A kredyty mieszkaniowe mnie nie interesują. Tak samo
    banki... Po wielu doświadczeniach osiadłem w mBanku i bardzo mi to pasuje.
    pozdrawiam
    tomekk

  • 4. Data: 2003-07-01 19:41:53
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    tomekk wrote:
    > Podoba mi się, ale nie widzę zbyt wielu postów poświęconych FI. Właściwie
    > nie widze ich wcale.

    To słabo szukasz. Sprawdź w archiwum np. przez Google. A jak masz jakiś
    konkretny problem to po prostu zapytaj. Ktoś Ci zawsze odpowie.

  • 5. Data: 2003-07-01 19:54:01
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Witam!
    > Czy mozecie polecic jakies miejsca w sieci, gdzie spotkam ludzi
    > zainteresowanych TFI?
    > Chodzi mi głównie o fora dyskusyjne...
    > tomekk

    pytaj o co chcesz - postaram się na wszytsko odpowiedzieć :)

  • 6. Data: 2003-07-01 19:59:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdsnms$62n$...@a...news.tpi.pl,
    tomekk <g...@p...com>:

> [...]
    > interesują. Tak samo banki... Po wielu doświadczeniach osiadłem w
    > mBanku i bardzo mi to pasuje. pozdrawiam

    No to forum mBanku - tam jest b. duzo watkow o SFI/TFI.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-07-01 21:10:21
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości news:bdsou2
    > pytaj o co chcesz - postaram się na wszytsko odpowiedzieć :)

    Właściwie chodzi mi o kwestie praktyczne.
    Nie jestem zielony w "te klocki" tzn przed laty próbowałem WGPW, ale teraz
    odkąd pojawił się Supermarket Inwestycyjny ciągnie mnie w strone TFI.
    Oczywiście mam już jakiś portfel, zapoznałem się z materiałami
    poszczególnych TFI, wiem co do czego... Tylko, nie wiem jak inni, ale ja
    ciągle mam wrażenie, że nie wyciskam z kasy wszystkiego co mógłbym...
    Dlatego chciałem zapytać, jak Wy radzicie sobie z szybkim reagowaniem na
    trendy i konwersją/odkupowaniem... Jakieś przyjazne narzędzia? Jakieś
    źródła? Wiem na pewno, że muszę to zgłębić, bo gra jest warta tego. Ale może
    ktoś się podzieli jakimiś "tipsami"?
    Pozdrawiam wszystkich, których to kręci :-)
    tomekk

  • 8. Data: 2003-07-02 08:13:07
    Od: "Kris Anrod" <a...@w...pl>

    > pytaj o co chcesz - postaram się na wszytsko odpowiedzieć :)
    jeżeli można - pytanko:
    notowania podawane na stronie są zawsze z dnia poprzedniego. Jak jest z
    aktualizacją stanu mojego konta ?

    pozdr
    Kris

  • 9. Data: 2003-07-02 10:50:51
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "tomekk" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > trendy i konwersją/odkupowaniem... Jakieś przyjazne narzędzia? Jakieś
    > źródła? Wiem na pewno, że muszę to zgłębić, bo gra jest warta tego. Ale

    TFI to nie totolotek.
    Spodziewam się, że większość posiadaczy nie reaguje na zmiany częściej niż
    kilka razy w roku.
    Będziesz być może pierwszym "graczem". Jednak ze względu na opłaty może to
    być nieatrakcyjne.

  • 10. Data: 2003-07-02 11:45:26
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Będziesz być może pierwszym "graczem". Jednak ze względu na opłaty może to
    > być nieatrakcyjne.

    Jakie opłaty?

    Pozdrawiam,
    Washko