  • 1. Data: 2003-04-30 09:25:25
    Temat: po rocznej przerwie inteligo a mbank
    Od: "czeski" <c...@p...wp.pl>

    Wiem, że się teraz zdenerwujecie i powiecie, że mam czytać grupę, ale może
    ktoś uprzejmy mi na to pytanie odpowiedzieć. Z góry dzięki.

    Mam od 1,5 roku konto w Inteligo i mbanku (nieaktywne, coś tam się dzieje, ale
    prawie nic). Pytam starych wyjadaczy:
    Czy coś się zmieniło w mbanku by tam przerzucić na oszczędności? Chodzi mi o
    oprocentowanie, robię dwa, trzy przelewy miesięcznie, jeden stały. Chodzi mi
    głównie o oprocentowanie/koszty stałe.
    Sledzenie tych wszystkich zawiłości regulaminowych jest dość męczące (np
    Inteligo stosuje opocentowanie kroczące?, czy w mbanku 4,20 to jest
    efektywnie?)

    Druga sprawa to prośba mojego ojca. Chce mieć tanie konto firmowe z
    bezpłatnymi przelewami do ZUS i US. Co to teraz jest ciekawego.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl