  • 1. Data: 2008-06-28 14:40:54
    Temat: pazerność banku nie zna granic-systemowo nas naciągają
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Jest sobie VW bank i od jakiegoś czasu przlewy wewnętrzne są realizowane w
    czasie rzeczywistym, ale nie wtedy gdy mam spłacić debet na rachunku
    docelowym, oto przykład:

    Saldo konta e-direct -2000 (minus, wypłata z bankomatu)
    saldo plus konta +10000
    aby nie płacić zbędnych odsetek zleciłem przelew około godziny 21,
    oczywiscie przelew zrealizował się po północy!!! i bank pewnie policzy
    sobie należne odsetki.
    Powyzszy schemat powtórzył się kilka razy wcześniej.

    Ogólnie to prymitywne konto bankowe mi odpowiada, ze względu na ceny
    bezpłatne bankomaty i przelewy ale chłopaki tym razem chyba za bardzo
    przekombinowali.

    reklamacji za 65 groszy skłądał nie będę ale google trochę nakarmię :-D
    vwbank zlodieje kradną złodziejski oszukują vw naciągacze drogi bank zły
    upierdliwy porąbany quzi kiepski beznadiejny