  • 1. Data: 2009-09-18 08:48:22
    Temat: oprocentowanie nie posiadanych srodkow w Polbanku?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Czy w Polbanku można dostac odsetki od salda 0zł?
    Na podstawie tego wpisu z ich tabeli oprocentowania:
    "Podstawę do naliczania i dopisywania odsetek za sobotę, niedzielę i
    dni ustawowo wolne od pracy stanowi saldo Rachunku Mocno
    Oszczędzającego na koniec Dnia roboczego poprzedzającego ten
    dzień (dni)"

    Czyli wypłacamy środki w bankomacie w sobote, wpłacamy we wpłatomacie
    np. do Aliora(istotne aby znalazly sie na rachunku w ten dzien i
    zostały oprocentowane), w poniedziałek w drugą stronę.

    Wszystko zgodnie z obowiazujacymi przepisami.

  • 2. Data: 2009-09-18 09:04:02
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

> [...]
    >np. do Aliora(istotne aby znalazly sie na rachunku w ten dzien i
    >zostały oprocentowane), w poniedziałek w drugą stronę.

    Taki mały problem. Nie ma możliwości wypłaty kartą środków bezpośrednio z
    konta mocno oszczędzającego. Przelew jest płatny 4 zł, więc chyba te dwa dni
    nie pozwolą specjalnie zarobić...

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 3. Data: 2009-09-18 10:14:05
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 18 Wrz, 11:04, "Bartnick" <a...@S...onet.pl> wrote:

    > Taki mały problem. Nie ma możliwości wypłaty kartą środków bezpośrednio z
    > konta mocno oszczędzającego. Przelew jest płatny 4 zł, więc chyba te dwa dni
    > nie pozwolą specjalnie zarobić...
    no tak, pomieszało mi się ze zwykłym oszczędzającym. A w weekendy
    przelewy Polbanku zdaje się nie chodzą?

    Kiedyś to był taki "prosty" bank jeden ROR jedno oszczędzające,
    żadnych limitów...

  • 4. Data: 2009-09-18 14:36:54
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysiek pisze:

    > Czyli wypłacamy środki w bankomacie w sobote, wpłacamy we wpłatomacie
    > np. do Aliora(istotne aby znalazly sie na rachunku w ten dzien i

    Alior nie ma wpłatomatów. :-)