  • 41. Data: 2005-07-17 19:45:09
    Temat: Re: opłaty za "darmowy" srebrny sezam BPH
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Na pewno w najnowszej TOiP ta opłata została wyjaśniona - liczy sie
    rozliczenie przez bank w danym miesący 4 transakcji

    Darek

  • 42. Data: 2005-07-17 19:46:12
    Temat: Re: opłaty za
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Może była jakaś promocja, albo miałeś go dawno. Nie pamiętam, czy były
    > od początku, ale teraz są.

    O promocji nie słyszałem. IMO nie powinna być pobierana. Ale podrążę temat w
    banku

    Darek

  • 43. Data: 2005-07-17 21:28:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > O promocji nie słyszałem. IMO nie powinna być pobierana. Ale podrążę
    temat w
    > banku

    Co nie powinno być pobierane? Opłaty za przelewy za zlecenia stałe w
    Srebrnym Sezamie? Jeśli tak, to proszę podaj podstawę swoich twierdzeń.

  • 44. Data: 2005-07-17 21:35:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Na pewno w najnowszej TOiP ta opłata została wyjaśniona - liczy sie
    > rozliczenie przez bank w danym miesący 4 transakcji

    Darku! Czy Ty czytasz to, co ja piszę? Dałem Ci skrót do aktualnej TOiP.
    Odczytałem z tego przed kilkoma godzinami to, co zacytowałem. Wynika z
    tego, że warunkiem naliczenia jest zaistnienie dwóch przeze mnie
    opisanych warunków. To wynika z logiki po prostu i użycia spójnika "i".
    Więc nie pisz, że jasnym i oczywistym jest, że wystarczy spełnienie
    tylko jednego z tych warunków bo nie jest. Tam powinien być spójnik
    "lub".

  • 45. Data: 2005-07-18 17:34:56
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Darku! Czy Ty czytasz to, co ja piszę? Dałem Ci skrót do aktualnej TOiP.

    NA stronach banku TOiP jest nieaktualne! Aktualna TOiP ma datę 01.07.2005 i
    w niej jest napisane ze liczy sie samo rozliczenie transakcji. W Oddiałach
    mają tą TOiP.

    Darek

  • 46. Data: 2005-07-18 17:36:29
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Co nie powinno być pobierane? Opłaty za przelewy za zlecenia stałe w
    > Srebrnym Sezamie? Jeśli tak, to proszę podaj podstawę swoich twierdzeń.

    Jak miałem Srebrnego to mi nie pobierali. Ale rzeczywiście czytając TOiP nie
    powinienem się łudzić co do niepobierania tej opłaty.

    Darek

  • 47. Data: 2005-07-18 18:34:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    01.07.2005 i
    > w niej jest napisane ze liczy sie samo rozliczenie transakcji. W

    O to właśnie BPH. Postaram się jutro zweryfikować Twoją rewelację w
    Oddziale i zdać relację.

  • 48. Data: 2005-07-18 20:50:09
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    a...@o...pl napisał(a):
    > założyłem sobie w okresie promocji srebrny sezam BPH
    >
    > czytam to i owo, o tym jak to bank pobiera opłaty, stosując różne sztuczki,

    To rychło wczas czytasz. Zazwyczaj kolejność powinna być odwrotna....

    > np. karta bez opłaty jeśli 4 transakcje bezgotówkowe itp.

    A gdzie w regulaminie promocji KONTA za darmo było napisane, że
    korzystanie z karty też jest bez opłat ?

> [...]
    > używane przede wszystkim do następujących celów:
    >
    > 1) najprawdopodobniej wpływać będą tam moje pobory
    > 2) będę robić darmowe przelewy internetowe do mBanku
    > 3) będę używać karty płatniczej do zasilania komórki
    > poprzez http://doladowania.idea.pl
    > 4) jeśli istnieja bezprowizyjne bankomaty inne niż euronet
    > to będę wyplacać gotówkę,
    >
    > do euronetu nie mam zaufania, wolę wysłać siano na konto w mBanku
    > i wypłacić z bankomatu BZWBK albo na inteligo i wypłacić w PKO BP
    >
    > 5) być może, będę robić stałe opłaty i poleceni zapłaty (jeśli nie ma prowizji)

    To po jaką cholerę brałeś kartę (pkt. 3 - istnieje coś takiego jak
    doładowanie komórki w Sez@mie)

    > czy jest w internecie jakaś lista podstępów banku BPH który jak już
    > czytałem "pobiera prowizje podstępnie i znienacka"?

    Skoro czytałeś i mimo tego polazłeś do tego banku, to o co Ci chodzi ?

    PshemeK

  • 49. Data: 2005-07-18 20:58:01
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    bez SCIEMY napisał(a):

    > Przelewy krajowe via internet BEZPLATNE, przelewy ZDEFINIOWANE via internet
    > 1 zl/przelew (tak bylo rok temu, do potwierdzenia jak jest teraz).

    Bzdura.

    PshemeK

  • 50. Data: 2005-07-19 11:52:34
    Od: Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl>

    Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote:

    > Kartą Maestro mozesz płacić

    Poczatkowo tak to sformulowali (bodajze w pisemku rozeslanym do
    domow) ze mozna bylo wywnioskowac ze pobiora oplate jesli karty
    "bankomatowej" nie bede uzywal do transakcji bezgotowkowych.
    A to byloby przykre bo KK wzialem takze dlatego by nie irytowac
    sie koniecznoscia wpisywania PINu do karty w towarzystwie np. kolejki
    w Empiku - KK wzialem gdy terminale wymagajace PINow zrobily sie
    obrzydliwie powszechne.

    > Opłata widnieje jak byk w TOIP wiec nie jest to "pułapka"
    > Zawsze mozesz wybrać kartę tańszą - płaska kosztuje 25zł

    Czlowiek napisal do czego chce uzywac karty i nie sadze zeby
    wyrobil w ten sposb 1500 zl miesiecznie obrotu. Wiem ze "jak byk"
    ale zapewne nie zostalo to przez niego zauwazone, wiec napisalem.

    > Ja mam złożone zlecenia stałe w sezamiei jeszcze za nie nie zapłaciłem
    > Ale przyznam że w TOiP nic nie pisze o zleceniac stałych złożonyc przez
    > internet.

    Tak jak pisalem to jest idiotyczna pulapka: nie ma zadnego "logicznego"
    powodu by akurat internetowe "zlecenia stale" na konta zewnetrzne
    byly platne, podczas gdy komplementarne uslugi platne nie sa.
    Po prostu jakiemus BPHowskimu przedstawicielowi "PowerPoint Generation"
    cos sie pozajaczkowalo.

    > Oj kolego nie był bezpłatny - kosztował o ile mnie pamięć nie myli 1zł bez
    > względu na kwotę

    Bodajze w 1999 r (chyba wtedy wzialem debet) byl bezplatny. I chwile
    (rok? dwa?) byl bezplatny. Tak po prawdzie nie wydawalo mi sie
    nielogiczne - dlaczego by mieli chciec oplat za gotowosc do
    ewentualnego udzielenia mi kredytu?

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow