  • 1. Data: 2009-05-05 10:45:32
    Temat: oferta specjalna dla posiadaczy kk Citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Citi do mnie napisał ;-) nie pierwszy raz dodam...

    tym razem informują mnie, że obniżyli mi oprocentowanie na kk do 12,96%
    na okres do kwietnia 2010 r.

    podejrzewam, że akcja dotyczy tych klientów, którzy posiadają kk,
    poprawnie z nich korzystają i zawsze spłacają 100% zadłużenia ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-05-05 10:51:19
    Temat: Re: oferta specjalna dla posiadaczy kk Citi
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 5 Maj, 12:45, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    >
    > podejrzewam, że akcja dotyczy tych klientów, którzy posiadają kk,
    > poprawnie z nich korzystają i zawsze spłacają 100% zadłużenia ;-)

    Mi tylko kredyty proponuja :((
    Chociaz i tak KK splacam w GP i mnie to nie rusza ;)

  • 3. Data: 2009-05-05 10:53:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mi tylko kredyty proponuja :((
    > Chociaz i tak KK splacam w GP i mnie to nie rusza ;)

    mnie również zawsze oferowali "dodatkową gotówkę", ale tym razem coś
    takiego...oferta neutralna, bo też kk spłacam w GP ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-05-05 16:38:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > podejrzewam, że akcja dotyczy tych klientów, którzy posiadają kk,
    > poprawnie z nich korzystają i zawsze spłacają 100% zadłużenia ;-)

    Ja tradycyjnie nic nie dostałem :) KK zawsze spłacana w terminie.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-05-05 18:38:59
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

> [...]
    >
    > podejrzewam, że akcja dotyczy tych klientów, którzy posiadają kk,
    > poprawnie z nich korzystają i zawsze spłacają 100% zadłużenia ;-)

    Znowu lepiej Cię potraktowali niż resztę userów kk Citibanku ;)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-05-05 18:46:50
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Do mnie dzwonili z informacją, że mogą zadłużenie rozłożyć na dogodne raty.
    Wyśmiałem ich i na tym rozmowa się zakończyła. Nie wiem czy telefoniczny
    spam Citi to "lepsze traktowanie".

  • 7. Data: 2009-05-05 19:13:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Znowu lepiej Cię potraktowali niż resztę userów kk Citibanku ;)
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    lepiej? czy ta oferta jest warta tego, aby poswiecic jej wiecej niz 10s?

    gdybym namietnie korzystal z kredytu kartowego to z pewnoscia bank
    TAKIEJ promocji by mi nie zafundowal

    poza tym list wyslany 30.04...moze jeszcze dostaniecie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-05-05 22:05:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Maj, 12:45, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    Mnie oferowano kredyt 120.000,00 PLN, a ostatnio "gotówkę na kartę" w
    kwocie 45000. "Procentów" na karcie jeszcze nie.

  • 9. Data: 2009-05-06 10:05:54
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 5 May 2009 03:51:19 -0700 (PDT), k...@w...pl napisał(a):

    > Mi tylko kredyty proponuja :((
    > Chociaz i tak KK splacam w GP i mnie to nie rusza ;)

    To czystej wody ściema - niedawno kompletnie nie chcieli ze mną gadać o 8
    tys. kredytu, jak sam do nich dzwoniłem - nie i już. A za dwa tygodnie
    przysłali mi ofertę 120 tys. kredytu. Niepoważne podejście do klienta i
    tyle. Zadzwoń do nich i spytaj o ten kredyt - okaże się, że musisz przejść
    normalną drogę przez mękę, by na końcu dowiedzieć się, że nie spełniasz
    warunków

    T.