-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-for-mai
l
From: "skarus" <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: o inteligo
Date: Sat, 2 Feb 2002 10:29:28 +0100
Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
Lines: 50
Message-ID: <a3gbcd$h1s$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
References: <a3ejj4$5m5$1@zeus.polsl.gliwice.pl> <a3f6ec$5od$1@tiny.local.net>
NNTP-Posting-Host: dial1953.wroclaw.dialog.net.pl
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:159641
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Klaudiusz Kulik" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:a3f6ec$5od$1@tiny.local.net...
> 01.02.2002 ANDY pisze:
>
> > Doskonalenie oferty czy znaczne jej pogorszenie wynikające z chęci
> > osiągnięcia większego zysku.
>
> Albo - co bardziej prawdopodobne - zmniejszenia strat.
>
> > Kosmetyka w postaci zmiany działania serwisu
> > sms to chyba jedyna korzyść klientów, z której i tak pewnie mało kto
> > korzysta. W zamian bank wprowadza wiele zmian na niekorzyść, związanych
> > głównie z podniesieniem opłat. Nie mogę sie doczekać kiedy konkurencja
ich
> > przegoni.
>
> Nie sądzę żeby konkurencja ich przegoniła, bo konkurencja
> najwyraźniej idzie lub pójdzie jeszcze dalej. Produkt gorszy wypiera
> produkt lepszy - trzeba równać w dół.
>
> > Wtedy wielu klientów poprostu wybierze inną ofertę i do inteligo
> > nie wrócą już nawet jak z powrotem prowizje spadną do zera. Wiele osób
które
> > zaufały inteligo, pewnie tak jak i ja czuje się teraz oszukanymi.
>
> IMHO nie ma się co rozczulać. Póki trzymanie tam pieniędzy się
> opłaca, a całokształt nie obsysa tak bardzo, jak inne e-banki, można
przeżyć
> te kilkanaście złotych rocznie. Ale niesmak pozostaje.
>
> > Jak
> > wiadomo trudno jest pozyskać klienta, łatwiej go stracić, ale bardzo
trudno
> > odzyskać czyjeś zaułanie. Chytry dwa razy traci!
>
> Klient w Inteligo kosztuje 50zł. Ktoś musi zapłacić za tę idiotyczną
> promocję.
mylisz się dla pierwszych 1000 czy 2000 osób 50 zł, rachunki zakłada pewnie
dziesięć razy tyle osób. Czyli zdobycie klienta kosztuje 5 zł
Tak nawiasem mówiąc jest to najbardziej genialna promocja jaka była do tej
pory,
jednynie OFE Commercial union miało lepszą ze swoją kartą umożliwiającą
sprawdzenie salda swojego konta emerytalnego. Wtedy ludzie chcieli tylko
Comercial dla samej karty, która im g... dawała.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.02 19:33 Tristan Alder
- 02.02.02 16:06 Klaudiusz Kulik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
Najnowsze wątki
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek