eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankio inteligo › Re: o inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-for-mai
    l
    From: "skarus" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: o inteligo
    Date: Sat, 2 Feb 2002 10:29:28 +0100
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 50
    Message-ID: <a3gbcd$h1s$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <a3ejj4$5m5$1@zeus.polsl.gliwice.pl> <a3f6ec$5od$1@tiny.local.net>
    NNTP-Posting-Host: dial1953.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:159641
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Klaudiusz Kulik" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a3f6ec$5od$1@tiny.local.net...
    > 01.02.2002 ANDY pisze:
    >
    > > Doskonalenie oferty czy znaczne jej pogorszenie wynikające z chęci
    > > osiągnięcia większego zysku.
    >
    > Albo - co bardziej prawdopodobne - zmniejszenia strat.
    >
    > > Kosmetyka w postaci zmiany działania serwisu
    > > sms to chyba jedyna korzyść klientów, z której i tak pewnie mało kto
    > > korzysta. W zamian bank wprowadza wiele zmian na niekorzyść, związanych
    > > głównie z podniesieniem opłat. Nie mogę sie doczekać kiedy konkurencja
    ich
    > > przegoni.
    >
    > Nie sądzę żeby konkurencja ich przegoniła, bo konkurencja
    > najwyraźniej idzie lub pójdzie jeszcze dalej. Produkt gorszy wypiera
    > produkt lepszy - trzeba równać w dół.
    >
    > > Wtedy wielu klientów poprostu wybierze inną ofertę i do inteligo
    > > nie wrócą już nawet jak z powrotem prowizje spadną do zera. Wiele osób
    które
    > > zaufały inteligo, pewnie tak jak i ja czuje się teraz oszukanymi.
    >
    > IMHO nie ma się co rozczulać. Póki trzymanie tam pieniędzy się
    > opłaca, a całokształt nie obsysa tak bardzo, jak inne e-banki, można
    przeżyć
    > te kilkanaście złotych rocznie. Ale niesmak pozostaje.
    >
    > > Jak
    > > wiadomo trudno jest pozyskać klienta, łatwiej go stracić, ale bardzo
    trudno
    > > odzyskać czyjeś zaułanie. Chytry dwa razy traci!
    >
    > Klient w Inteligo kosztuje 50zł. Ktoś musi zapłacić za tę idiotyczną
    > promocję.

    mylisz się dla pierwszych 1000 czy 2000 osób 50 zł, rachunki zakłada pewnie
    dziesięć razy tyle osób. Czyli zdobycie klienta kosztuje 5 zł
    Tak nawiasem mówiąc jest to najbardziej genialna promocja jaka była do tej
    pory,
    jednynie OFE Commercial union miało lepszą ze swoją kartą umożliwiającą
    sprawdzenie salda swojego konta emerytalnego. Wtedy ludzie chcieli tylko
    Comercial dla samej karty, która im g... dawała.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1