  • 1. Data: 2002-03-13 20:25:43
    Temat: numer konta
    Od: "Aladdin" <a...@p...fm>

    Czesc wszystkim.
    Mam pytanie dotyczace numeru konta. Czy posiadajac numer konta w polskim
    banku moge w jakis sposob sprawdzic kto jest jego wlascicielem ? Zalezy mi
    na tym bo moj przyjaciel padl ofiara oszusta, a jedynym tropem jest wlasnie
    ten numer.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-13 20:33:11
    Temat: Re: numer konta
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Aladdin" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czesc wszystkim.
    > Mam pytanie dotyczace numeru konta. Czy posiadajac numer konta w polskim
    > banku moge w jakis sposob sprawdzic kto jest jego wlascicielem ?

    Tak, o ile jestes jedna z uprawnionych do tego osob. Wiecej pod
    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=64&start=2

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-03-14 13:19:02
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Mar 2002 21:25:43 +0100, w <a6oced$sej$1@news.tpi.pl>,
    "Aladdin" <a...@p...fm> napisał(-a):

> [...]
    > na tym bo moj przyjaciel padl ofiara oszusta, a jedynym tropem jest wlasnie

    Wpłać w kasie banku na to konto jakąś sumę. Przy odrobinie szczęścia
    na dowodzie wpłaty pojawią się pełne dane właściciela konta :).