  • 1. Data: 2007-12-20 21:23:55
    Temat: nr rozliczeniowe i adresy bankow?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    czy jest gdzies w necie taka baza? jak szukam w google po numerze, to raz
    sie znajduje, raz nie. pomozcie, prosze...

  • 2. Data: 2007-12-20 21:26:16
    Temat: Re: nr rozliczeniowe i adresy bankow?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2007 22:23:55 +0100,
    osoba podpisana: siliana <t...@o...pl>
    napisała:
    > czy jest gdzies w necie taka baza? jak szukam w google po numerze, to raz
    > sie znajduje, raz nie. pomozcie, prosze...

    Poszukaj w archiwum grupy. Ja podawałem co najmniej raz.
    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 3. Data: 2007-12-20 21:27:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    siliana pisze:
    > czy jest gdzies w necie taka baza? jak szukam w google po numerze, to raz
    > sie znajduje, raz nie. pomozcie, prosze...

    Szukaj: IBANATOR

    6008

  • 4. Data: 2007-12-20 21:43:10
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    siliana wrote:

    > czy jest gdzies w necie taka baza? jak szukam w google po numerze, to raz
    > sie znajduje, raz nie. pomozcie, prosze...

    mysle ze ta powinna byc wystarczajaco dobra :)
    mozesz sciagnac cala baze w postaci pliku txt

    http://www.kir.com.pl/main.php?p=3918

  • 5. Data: 2007-12-20 22:09:32
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    chlopaki - bardzo dziekuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!