  • 1. Data: 2007-12-20 19:15:14
    Temat: Kredyt hipoteczny vs eternit
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Byłem dzisiaj w Expanderze i MoneyExpert. W pierwszym powiedziano mi że
    na dom kryty eternitem absolutnie kredytu nie dostanę "i jeszcze bez
    c.o. ?". W MoneyExpert - że nie powinno być najmniejszych problemów.
    Dodam że na razie eternitu nie chcę ściągać bo jest w bardzo dobrym
    stanie - tylko go zakonserwować. Ustawowo czas na ściągnięcie eternitu
    jest do 2032 roku. Ktoś próbował brać kredyt na dom kryty eternitem? Jak
    to się skończyło??

    Za to wczoraj w OpenFinance to w ogóle podejście do klienta jak w
    głębokim peerelu - "czego pan od nas w ogóle chce" plus "ja panu żadnej
    nazwy banku podać nie mogę".

    Ktoś wie czy tacy pośrednicy mają płacone od złożonego wniosku
    kredytowego czy od rzeczywiście udzielonego kredytu?
    Nie chciał bym podpisać umowy przedwstępnej i zostać później na lodzie...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2007-12-21 12:26:06
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny vs eternit
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański pisze:

    > Ktoś wie czy tacy pośrednicy mają płacone od złożonego wniosku
    > kredytowego czy od rzeczywiście udzielonego kredytu?
    > Nie chciał bym podpisać umowy przedwstępnej i zostać później na lodzie...

    Od udzielnego. Nazwy Ci nie moze podac, bo bys sam tam poszedl
    bezosrednio ;)

  • 3. Data: 2007-12-21 12:50:46
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Od udzielnego.

    OK. Thx

    > Nazwy Ci nie moze podac, bo bys sam tam poszedl
    > bezosrednio ;)

    No ja wiem że taki jest powód ale wygląda to bardzo nieelegancko tym
    bardziej że taki MoneyExpert nie ukrywa nazw banków.

    A nie wiesz jak to jest z tym eternitem?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl