  • 1. Data: 2007-12-20 16:07:58
    Temat: Ostrzegam przez Lukas Bankiem
    Od: <p...@o...pl>

    Po raz kolejny dziś we Wrocłąwiu nie mizna było zapłącić kartą Lukasa ani
    wybrać piniędzy z bankomatu. Poszedłem więc osobiście do banku, gdzie do
    zdenerwowanych klientów przy bankomacie wyszedł robot i powiedział, że to
    nie ich wina. - Prosze iśc do BZWBK, oni obsługują system, tam trzeba szukać
    pomocy - zonajmił zdębiałym ludziom-klientom lukasa.
    Mało tego z powodu awarii systemu każda nieudana transakcja = automatycznej
    blokadzie środkó na koncie. Na tydzien. A z regóły każda ekspedjentka na
    jednej próbie nie poprzestaje. więc cena towaru x 3. I to przed samymi
    świętami.
    Szkoda
    Paw

  • 2. Data: 2007-12-20 16:34:01
    Temat: Re: Ostrzegam przez Lukas Bankiem
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > automatycznej blokadzie środkó na koncie. Na tydzien. A z regóły każda
    > ekspedjentka na jednej próbie nie poprzestaje. więc cena towaru x 3. I to

    Wielokrotnie przypominałem, aby korzystać tylko z kont ze strony:

    http://finanse.netwaluta.pl/kontaosobiste/

    Podr.
    Patryk

  • 3. Data: 2007-12-20 19:10:52
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Wielokrotnie przypominałem, aby korzystać tylko z kont ze strony:

    argument jakis spamerze?

  • 4. Data: 2007-12-20 19:12:11
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    nikt rozsadny nie polega na kartach jednego banku , zreszta trudno dzisiaj
    nie miec wiecej kart

  • 5. Data: 2007-12-20 20:48:33
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 20 Dec 2007 17:34:01 +0100, PatronX napisał(a):

    > Wielokrotnie przypominałem, aby korzystać tylko z kont ze strony:

    A ja wielokrotnie przekonywałem o wyższości gotówki nad plastikiem :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2007-12-20 21:02:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 20:12, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
    > nikt rozsadny nie polega na kartach jednego banku , zreszta trudno dzisiaj
    > nie miec wiecej kart

    Ale tu wychodzi chyba wyzszosc kart kredytowych nad debetowymi, tak
    przy okazji?
    Kredytowe sa niewrazliwe na takie awarie banku wystawcy karty?

  • 7. Data: 2007-12-20 21:37:08
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Chris pisze:

    > A ja wielokrotnie przekonywałem o wyższości gotówki nad plastikiem :)

    A nad dwoma plastikami i gotowka w portfelu? ;)

  • 8. Data: 2007-12-20 21:42:57
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Ale tu wychodzi chyba wyzszosc kart kredytowych nad debetowymi, tak
    > przy okazji?
    > Kredytowe sa niewrazliwe na takie awarie banku wystawcy karty?

    W małym sklepie tak, w sieciach - zapomnij ;-/

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 9. Data: 2007-12-20 22:25:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 22:42, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:

    > W małym sklepie tak, w sieciach - zapomnij ;-/

    Czyli ten pad Lukasa mial wplyw na realizacje zakupow KK Lukasa
    wydanych we wspolpracy z Tesco, Castorama, Carrefour itd? No to
    ladnie.......bo w przypadku kart lojalnosciowych niebardzo mozna
    wymienic karte, ktora chce sie placic, gdy lojalnosciowa uprawnia do
    rabatow lub rozlozenia zakupow na nieoprocentowane raty.

  • 10. Data: 2007-12-20 23:43:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PatronX" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wielokrotnie przypominałem, aby korzystać tylko z kont ze strony:
    > http://finanse.netwaluta.pl/kontaosobiste/

    Ale ta strona jest jakaś "mądra inaczej".

    O koncie w BPH pisze, ze ma najwyższe oprocentowanie wynoszące 3,7%. Nie
    sprawdzałem, ale w takim razie jak zrozumieć, że dla mBank podajecie 4,5%,
    zaś CitiHandlowy, to podobno nawet 4,65%. Przy okazji, o ile ta strona jest
    wiarygodna, to tylko kretyn by korzystał w tym banku z lokaty 10-cio
    dniowej za 3,4%. Zaznaczam, że tych danych nie chciało mi sie na
    macierzystych stronach banków weryfikować.

    Dalej analizując tę stronę, to znalazłem cały szereg różnych kwiatków. Przy
    analizie porównawczej kredytów samochodowych w tabelce jest czas
    rozpatrzenia wniosku, ale nie ma oprocentowania. Dalej mi się juz nie
    chciało analizować, bo późno.