  • 1. Data: 2007-12-20 18:32:05
    Temat: oprocentowanie Sezam Max
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Mam konto Sezam Max - po zalogowaniu do serwisu internetowego widzę że moje
    pieniądze na tym koncie są oprocentowane 3,7% w skali roku.

    Na swoich stronach www BPH chwali sieże Sezam Max oprocentowany jest 4,5% w
    skali roku.

    Czy dlatego że jestem starym klientem to dymają mnie na 0,8% ? Czy to
    dlatego że zostałem przeniesiony do PKOSA?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2007-12-20 18:32:21
    Temat: Re: oprocentowanie Sezam Max
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    dymają mnie na 0,8% ? Czy to
    > dlatego że zostałem przeniesiony do PKOSA?

    Dlatego

    Darek

  • 3. Data: 2007-12-20 18:34:53
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gg" <g...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy dlatego że jestem starym klientem to dymają mnie na 0,8% ? Czy to
    > dlatego że zostałem przeniesiony do PKOSA?

    Sam napisałeś ze zostałeś przeniesiony do Pekao. Obecna oferta BPH Cię nie
    dotyczy, no chyba że założysz w BPH nowego maxa . Nawiasem mówiąc chyba
    załapałbyś na prowadzenie przez rok za darmo/

    as

  • 4. Data: 2007-12-20 18:39:36
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    > Dlatego

    już "kocham" mój nowy bank
    :(

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2007-12-20 19:15:46
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    To dobrze, za swoje 0,8% masz grubszy marmur w oddziałach.
    ;-)
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2007-12-20 20:35:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-20 19:32, Darek stwierdził, że:
    > dymają mnie na 0,8% ? Czy to
    >
    > Dlatego

    Pozwolę się nie zgodzić. Mój rachunek pozostał w "mini" i też mam 3.7%.
    Wygląda na to, że 4.5 jest dla "nowych" klientów.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 7. Data: 2007-12-20 20:36:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-20 19:34, Adam S. stwierdził, że:
    > Sam napisałeś ze zostałeś przeniesiony do Pekao. Obecna oferta BPH Cię
    > nie dotyczy, no chyba że założysz w BPH nowego maxa . Nawiasem mówiąc
    > chyba załapałbyś na prowadzenie przez rok za darmo/

    Adam. Mój rachunek jest w BPH i też mam 3.7 :)

  • 8. Data: 2007-12-20 20:45:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 21:35, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
    > Dnia 2007-12-20 19:32, Darek stwierdził, że:

    > Pozwolę się nie zgodzić. Mój rachunek pozostał w "mini" i też mam 3.7%.
    > Wygląda na to, że 4.5 jest dla "nowych" klientów.

    Czytalem na grupie, ze trzeba osobiscie upomniec sie w oddziale o
    podwyzszenie oprocentowania na starym rachunku - czyli "smierc
    nieswiadomym frajerom" w wykonaniu BPH.
    Na wszelki wypadek spytalem sei o lokaty internetowe przy srebrnym
    sezamie, ale tu bez zmian. Zmartwilem troche pania w oddziale
    informacja, ze w takim razie sezam sluzy mi obeznie tylko do
    przerzucania gotowki na wyzej oprocentowane konta.

  • 9. Data: 2007-12-20 21:00:14
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:fkejo5$eus$1@news.dialog.net.pl...
    > Wygląda na to, że 4.5 jest dla "nowych" klientów.

    przepraszam za wyrażenie ale to jest czyste kurestwo,
    nowemu zrobią laskę ale starego bedą walić od tyłu...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 10. Data: 2007-12-20 21:00:18
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Pozwolę się nie zgodzić. Mój rachunek pozostał w "mini" i też mam 3.7%.
    > Wygląda na to, że 4.5 jest dla "nowych" klientów.

    No ale wiesz, niemożliwe jest to że klient PEKAO mający MAXa otrzyma
    oprocentowanie oferowane przez BPH

    Darek