  • 1. Data: 2023-11-13 00:18:09
    Temat: niewystarczające środki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Five major commercial banks have been considering issuing a syndicated
    loan to help finance South Korean companies' arms export to Poland.

    https://en.yna.co.kr/view/AEN20231110009000320
    https://en.yna.co.kr/view/AEN20231106008800315

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2023-11-13 10:55:16
    Temat: Re: niewystarczające środki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Nov 2023 23:18:09 GMT, PiteR wrote:
    > Five major commercial banks have been considering issuing a syndicated
    > loan to help finance South Korean companies' arms export to Poland.

> [...]

    Tak w zasadzie - jesli to takie wielkie kwoty i wielkie ilości,
    to moze byśmy to rozlozyli na kilka lat i płacili bez kredytu?

    J.

  • 3. Data: 2023-12-28 01:20:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1wrig8aqhhayw$.liudcmp8yxwd.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Tak w zasadzie - jesli to takie wielkie kwoty i wielkie ilości,
    > to moze byśmy to rozlozyli na kilka lat i płacili bez kredytu?
    >
    > J.

    Z koreanskimi zakupami pojawil sie problem, nie wiem, kto kogo
    wprowadzil blad, czy zle to skalkulowal minister Blaszczak, czy
    Koreanczycy sie wycofali, ale istotna czesc zakupów koreanskich mial
    sfinansowac kredyt, który miala udzielic Korea.

    dziennikarz TV Republika zapytal premiera Tuska, jaka bedzie
    ostateczna kwota wydatków na zbrojenia w przyszlym roku i jak beda
    wygladac zakupy w Korei, czy kontrakty beda ciete? Wskazal, ze
    wedlug premiera Morawieckiego mialo to byc 138 mld zl, potem
    minister Domanski mówil o 118 mld zl podczas spotkania komisji
    sejmowej, a w budzecie zapisano 108 mld zl.

    Nasza intencja jest, aby utrzymac rekordowe wydatki na zbrojenia

    odpowiedzial premier

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/tusk-o-kon
    traktach-na-uzbrojenie-okazalo-sie-ze-korea-nie-dala
    -kredytu/2gldh2d