eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniemila sytuacja w multibanku › niemila sytuacja w multibanku
  • Data: 2006-03-04 19:12:24
    Temat: niemila sytuacja w multibanku
    Od: "Robert Lorenc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Od ponad roku mam rachunek w multibanku i do tej pory bylem bardzo
    zadowolony z poziomu obslugi. Niestety ostatnio spotkalo mnie dosc duze
    rozczarowanie. Wplacilem pieniadze na swoje konto w oddziale w Krakowie.
    Wplatomat wydrukowal mi potwierdzenie ze pieniadze zostaly zaksiegowane. Po
    24h od wplaty, gdy moje konto dalej bylo puste zadzwonilem na multilinie i
    dowiedzialem sie ze procedura zwrotu moich pienidzy bedzie trwala do 5dni
    :( Dzisiaj mija juz 3 dzien, a ja mimo dowodu wplaty ktory posiadam ciagle
    jestem bez pieniedzy. Czy to jest normalne? Przeciez skoro podalem numer
    wplaty mogli natychmiast oddac mi moja wlasnosc a dopiero potem zastanawiac
    sie gdzie jest blad.

    Pozdrawiam
    robert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1