  • 1. Data: 2002-05-21 06:55:31
    Temat: nie przyszedl poczta wyciag z VC
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    ... hmm i mam juz trzasc porami, ze ktos go przechwycil i kupuje w necie ?
    bank twierdzi, ze wyslal miedzy 1 - 7 maja, teraz jest 21, dzwonilem na
    infolinie, w maju nie bylo zarejestrowanych transakcji ... co o tym
    myslicie, strachobzdzij ze mnie czy nie ? :-)

    Pozrdawiam, Przemek

  • 2. Data: 2002-05-21 07:36:12
    Temat: Re: nie przyszedl poczta wyciag z VC
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    w...@c...pl (WaSyL) wrote in <accr0f$28i$1@news.tpi.pl>:

> [...]
    >infolinie, w maju nie bylo zarejestrowanych transakcji ... co o tym
    >myslicie, strachobzdzij ze mnie czy nie ? :-)

    Czy na pewno na tym wyciagu jest pelen nr karty ? Bo mi sie wydaje, ze nie.
    Swoja droga - powinni Ci juz wyslac duplikat, listy tyle nie ida...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-05-21 07:39:40
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > infolinie, w maju nie bylo zarejestrowanych transakcji ... co o tym
    > myslicie, strachobzdzij ze mnie czy nie ? :-)

    Jak nie ma transakcji to wyciag nie przychodzi - przynajmniej tak bylo w
    przypadku chargeowej VC PKO BP.
    Nie wiem jak jest w klasycznych kredytowych VC.

    PP

  • 4. Data: 2002-05-21 08:32:44
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message

    > Czy na pewno na tym wyciagu jest pelen nr karty ? Bo mi sie wydaje, ze
    nie.
    > Swoja droga - powinni Ci juz wyslac duplikat, listy tyle nie ida...

    kurdebele, to lelenium, obawiam sie ze daja pelny numer karty (ale bez exp.
    date.)

    Przemek

  • 5. Data: 2002-05-21 08:32:54
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> pisze:

    > Czy na pewno na tym wyciagu jest pelen nr karty ? Bo mi sie wydaje,
    > ze nie.

    Zależy jaki to bank. Jeszcze rok temu w tym kraju banki nagminnie
    wysyłały pełne informacje na wyciągach. M.in. o to toczyłem batalię z
    BZWBK, starając się im wytłumaczyć, że to nie jest dla nich korzystne.
    Odpowiedź od infolinii i Centrum Kart była zawsze jedna: "Jeśli uważa
    Pan, że nie jest to zgodne z regulaminem, proszę złożyć pisemną
    reklamację w oddziale". Zrezygnowałem z tej karty (choć tu czytałem, że
    już nie podają pełnego numeru) i przeniosłem się do Lukasa, gdzie
    również był pełny numer, ale zupełnie inaczej reagowali na tego typu
    sugestie, a po miesiącu zaczęli podawać tylko końcówkę numeru - może
    przypadek, ale jednak.

  • 6. Data: 2002-05-21 08:34:11
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl> wrote in message

    > Jak nie ma transakcji to wyciag nie przychodzi - przynajmniej tak bylo w
    > przypadku chargeowej VC PKO BP.
    > Nie wiem jak jest w klasycznych kredytowych VC.

    piszac o braku transakcji mialem na mysli nastepny okres rozliczeniowy (w
    domysle, ze jednak moze nikt nie przechwycil danych i nie wykorzystal ;)

    Przemek

  • 7. Data: 2002-05-21 08:34:55
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

> [...]
    nie.
    > Swoja droga - powinni Ci juz wyslac duplikat, listy tyle nie ida...

    duplikat jest na zadanue pewno, a ja nie zadalem ...

  • 8. Data: 2002-05-21 08:35:17
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    WaSyL <w...@c...pl> pisze:

    > "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message

    > kurdebele, to lelenium, obawiam sie ze daja pelny numer karty (ale
    > bez exp. date.)

    Małe pocieszenie, bo exp. date spokojnie można metodą prób i błędów.
    Rozważ KK gdzie na wyciągu nie ma pełnego numeru - jest to istotne
    zagrożenie.

  • 9. Data: 2002-05-21 10:53:56
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > Pan, że nie jest to zgodne z regulaminem, proszę złożyć pisemną
    > reklamację w oddziale". Zrezygnowałem z tej karty (choć tu czytałem, że

    He, he nie podają na wyciągu, ale do niego dołączają formularz przelewu na
    którym jest podane pełne konto karty. Dla średnio inteligentnej małpy,
    żadnym problemem jest wyciągnięcie z numeru konta numeru karty. Jak widać w
    BZWBK "myślą inaczej" i uważają potencjalnych złodziei za tumanów,
    wystawiając tym samym sobie mało pochlebną etykietę.

    pozdrowienia

  • 10. Data: 2002-05-21 11:20:48
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    p1w <p...@w...pl> pisze:

> [...]
    > konta numeru karty. Jak widać w BZWBK "myślą inaczej" i uważają
    > potencjalnych złodziei za tumanów, wystawiając tym samym sobie mało

    No to pięknie... Cieszę się w takim razie, że się z nimi pożegnałem.
    Najbardziej mnie wkurzało, jak pouczali, żeby nie kupować nic kartą
    przez internet, bo "niebezpiecznie", a sami przesyłają te wsystkie dane
    listem.