  • 1. Data: 2015-03-27 22:37:23
    Temat: Smart Bank , FM Bank to porażka.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Dziś w piątek, eliksirem o 12-tej wyszły z Krokodyla 3 przelewy. Do
    BZWBK, do Optimy i do Smarta. O 22-giej sprawdzam. W BZWBK i w Optimie
    zaksięgowane. A w Smarcie "ani widu ani słychu". Nie ma śladu pieniędzy.
    "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"
    Ta efemeryda w postaci FM Banku i Smarta to jedna wielka pomyłka.
    Dopiero niedawno opisywałem razem z innymi jak po przelaniu pieniędzy
    na lokatę półtora tygodnia trzeba było czekać na PDFa z potwierdzeniem,
    bo im wysiadł system.
    Ciekawy jestem czy zaksięgują w poniedziałek, czy znowu zamierzają
    robić to do wielkanocy.
    Definitywnie dziś mnie wk..wili. Konto idzie do odpalenia. Lepiej
    działała kiedyś moja szkolna kasa SKO.

  • 2. Data: 2015-03-28 12:09:33
    Temat: Re: Smart Bank , FM Bank to porażka.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Mar 2015 22:37:23 +0100, wiatrak napisał(a):
> [...]
    > zaksięgowane. A w Smarcie "ani widu ani słychu". Nie ma śladu pieniędzy.
    > "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"

    I to Cie dziwi ?
    Mniej wiecej normalka, jedne banki sa szybsze, inne wolniejsze, nie
    chcesz niespodzianek, to nie wysylaj pieniedzy w piatek o 12-tej.
    Moze bedzie lepiej

    Krodyla chyba mozna pochwalic
    http://www.credit-agricole.pl/pytania-i-odpowiedzi/k
    onto/w-jakich-godzinach-odbywaja-sie-ksiegowania-ses
    ji-przychodzacych-i-wychodzacych

    sesja wychodzaca do 14:30, ksiegowanie o 18:00

    J.

  • 3. Data: 2015-03-28 12:34:01
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    onto/w-jakich-godzinach-odbywaja-sie-ksiegowania-ses
    ji-przychodzacych-i-wychodzacych

    > sesja wychodzaca do 14:30, ksiegowanie o 18:00

    Po wieloletniej obserwacji w praktyce to wygląda tak:

    wychodzące: 8, 11, 14.30

    przychodzące: 11, 15, 17,

  • 4. Data: 2015-03-28 13:35:46
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to do wielkanocy.
    > Definitywnie dziś mnie wk..wili. Konto idzie do odpalenia. Lepiej

    Jeśli sprawdzałeś czy przelew doszedł po 20-tej to jest to u nich normalka,
    że nie będziesz go widział.
    Za to w sobote juz sie pokaże.

    Zenek

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 5. Data: 2015-03-28 17:27:10
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 27.03.2015 o 22:37, wiatrak pisze:
> [...]
    > zaksięgowane. A w Smarcie "ani widu ani słychu". Nie ma śladu pieniędzy.
    > "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"

    Dziwne, bo zazwyczaj problem jest z wychodzącymi przelewami typu zlecone
    zostało pierwszą sesją a przyszło dopiero w trzeciej sesji ale odwrotnie
    to się jeszcze nie spotkałem. Chyba że jest tak jak napisał Zenek, że
    kasa wczoraj doszła ale dopiero dzisiaj system ją do konta dopisze.
    Jeżeli tak, to ciekawe czy w historii np coś widać albo czy jakbyś
    zrobił transakcję kartą/płatność bezgotówkową to by przeszła mimo, że
    teoretycznie na koncie nic nie ma.

    Xenocide

  • 6. Data: 2015-03-29 15:29:22
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "xbartx" <x...@b...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > nic nie ma.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Trochę inaczej to jest. Jak zalogujesz się w banku do godziny 20-tej to
    zobaczysz przelew.
    Jesli to zrobisz w dniu otrzymania przelewu po 20-tej gdy przelewy
    wewnetrzne już nie chodzą to nie będziesz go widział.
    Wygląda na to, żę strona naszego logowania się nie odświeża. "Bank zamknięty
    na kłódkę do następnego ranka".
    A może jest inaczej. W każdym razie system tego banku jakiś archaiczny.
    Można się trochę wystraszyć jak przelew jest wysoki.
    Poza ty jest OK.

    Zenek

    ---

  • 7. Data: 2015-03-29 20:37:05
    Temat: Re: Smart Bank , FM Bank to pora?ka.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Troch? inaczej to jest. Jak zalogujesz si? w banku do godziny 20-tej to
    > zobaczysz przelew.
    > Jesli to zrobisz w dniu otrzymania przelewu po 20-tej gdy przelewy
    > wewnetrzne ju? nie chodz? to nie b?dziesz go widzia?.
    > Wygl?da na to, ?? strona naszego logowania si? nie od?wie?a. "Bank zamkni?ty
    > na k??dk? do nast?pnego ranka".
    > A mo?e jest inaczej. W ka?dym razie system tego banku jaki? archaiczny.
    > Mo?na si? troch? wystraszy? jak przelew jest wysoki.
    > Poza ty jest OK.

    Rzeczywiście zobaczyłem ta kasę na drugi dzień, w sobotę.

  • 8. Data: 2015-03-31 10:30:23
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    "wiatrak"

    > Definitywnie dziś mnie wk..wili. Konto idzie do odpalenia.

    Jaki więc bank Wodzu polecasz zamiast Smarta?
    Szukam nadal dobrej przesiadki z dziś już kulewego do bólu,
    pejsbukopodobnego mbanku na coś prostego, bezgwiazdkowego gdzie nikt mi nie
    każe generować co miesięcznych wpływów i wykręcać kartą debetową limitów
    miesięcznych.
    Czyli wymagam tylko ROR-u z kartą bez cudowania i dojenia za nic.

  • 9. Data: 2015-03-31 11:29:14
    Od: b...@o...pl

    W dniu wtorek, 31 marca 2015 10:32:04 UTC+2 użytkownik jedrek napisał:
> [...]
    > miesięcznych.
    > Czyli wymagam tylko ROR-u z kartą bez cudowania i dojenia za nic.

    Z bezwarunkowych, do wyboru pozostało już chyba tylko konto T-Mobile UB.
    (nie wiadomo na jak długo)

  • 10. Data: 2015-04-01 22:10:20
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 31 Mar 2015 02:29:14 -0700 (PDT), b...@o...pl napisał(a):

    > Z bezwarunkowych, do wyboru pozostało już chyba tylko konto T-Mobile UB.
    > (nie wiadomo na jak długo)

    Już wiadomo jak długo: do 31 maja br.

    --
    Pozdrowienia,