    From: "085" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: meritum bank odsyła mi przelewy
    Date: Thu, 3 Mar 2011 20:59:33 +0100

    ... no wlasnie, czy tylko mi ? W czym moze byc przyczyna ? Wrocily mi juz
    trzy przelewy mbank => meritum, jutro musze sprobowac z innych bankow. Czy
    meritum tak miewa ? Probowac do skutku ?

    Pan z ufolinii meritum usilowal mnie przekonac, ze to moja wina, bo na pewno
    cos zle wpisalem w tytul przelewu albo wpisalem zle nazwisko odbiorcy...
    bardzo mi sie nie podoba taki sposob wciskania kitu. Ale ostatecznie
    reklamacje przyjal...

    p, zul