  • 1. Data: 2012-05-15 16:44:29
    Temat: mbank z kindlem przebiegły i podstepne jak zwykle
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Z regulaminu:

    "Uczestnikami Konkursu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne - Klienci
    mBanku, *którzy nie wyrazili,
    zgodnie z art 32 ust. 1 pkt. 8 Ustawy o ochronie danych osobowych (tekst
    jednolity Dz.U. nr 101,
    poz. 926, z późn. zm.), sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu ich danych
    osobowych w celach
    promocji i marketingu przez BRE Bank S.A.*"

    Patrze w swoja umowe, ktora wlasnie dzis przyszla a tam przy punciku
    "promocja i marketing" zakreslone "NIE".

    Na 100% we wniosku bylo zaznaczone, ze "TAK", bo tak jest standardowo i
    tego punktu nie zmienialem.

    W projekcie umowy (*.pdf), ktory wyslali do zaakceptowania, w ogole nie
    bylo tego punktu.

    Patrze teraz na inne moje umowy u nich i wszedzie takie zgody sa.

    Na szczescie (podobno!) mozna takiej zgody udzielic przez mlinie. Nie ze
    mna te numery! Najpierw nie chcieliscie dac karty a teraz myslicie, ze
    inaczej sie wywiniecie?

  • 2. Data: 2012-05-15 18:31:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.05.2012 16:44, neoniusz pisze:
    > Na 100% we wniosku bylo zaznaczone, ze "TAK", bo tak jest standardowo i
    > tego punktu nie zmienialem.

    Opiekun stwierdzil, ze patrzyl we wniosek i rzeczywiscie zaznaczylem
    "TAK". A na papierze mam cos innego. Fajnie. Wyslalem im na maila skan
    umowy (bo oczywiscie nie maja podgladu) i maja nad tym myslec.

  • 3. Data: 2012-05-15 20:18:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 15 May 2012 16:44:29 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Na 100% we wniosku bylo zaznaczone, ze "TAK", bo tak jest standardowo i
    > tego punktu nie zmienialem.
    >
    > W projekcie umowy (*.pdf), ktory wyslali do zaakceptowania, w ogole nie
    > bylo tego punktu.

    Mnie w tym PDF-ie bardziej intryguje zapis:

    "1) wystawienia bankowego tytułu egzekucyjnego do kwoty zadłużenia nie
    wyższej niż NaN zł (słownie: ........... złotych zero groszy)"

    Jak widać MultiBank jest w awangardzie i wystawia tytuły egzekucyjne
    zgodne z IEEE754. Następnym krokiem zapewne będzie egzekucja sum urojonych.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2012-05-15 20:37:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.05.2012 20:18, Borys Pogoreło pisze:
> [...]
    >
    > Jak widać MultiBank jest w awangardzie i wystawia tytuły egzekucyjne
    > zgodne z IEEE754. Następnym krokiem zapewne będzie egzekucja sum urojonych.

    U mnie o dziwo jest tam kwota, ale plik z projektem umowy ma bardzo
    fajna nazwe.

    BCS000000000_Name.pdf

    Cos im nie wyszlo.

  • 5. Data: 2012-05-15 20:40:06
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-15 20:37, neoniusz pisze:

    > U mnie o dziwo jest tam kwota, ale plik z projektem umowy ma bardzo
    > fajna nazwe.
    >
    > BCS000000000_Name.pdf
    >
    > Cos im nie wyszlo.

    Jam mam wrażenie, że im ostatnio mało co wychodzi... w związku z tym
    uznałem, że mogę tam trzymać tylko ICH pieniądze więc ostała się jeno KK ;)

  • 6. Data: 2012-05-16 00:37:18
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    A ja mam wrażenie że w promocji z kindle ktoś się machnął i zamiast
    100 wpisał 1000 i teraz robią co tylko się da żeby się do tej setki
    ograniczyć

  • 7. Data: 2012-05-16 11:09:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.05.2012 00:37, jerry . pisze:
    > A ja mam wrażenie że w promocji z kindle ktoś się machnął i zamiast
    > 100 wpisał 1000 i teraz robią co tylko się da żeby się do tej setki
    > ograniczyć

    Raczej z gory zalozyli, ze nie rozdadza nawet 100, bo beda robic skecze.
    A przeciez duzo lepiej brzmi "wygraj 1 z 1000 czytnikow". Taki bank hojny!

  • 8. Data: 2012-05-16 11:15:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-16, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    [...]

    > Raczej z gory zalozyli, ze nie rozdadza nawet 100, bo beda robic skecze.
    > A przeciez duzo lepiej brzmi "wygraj 1 z 1000 czytnikow". Taki bank hojny!

    A mi od 3 dni - po raz pierwszy od początku istnienia OdC nie pojawia się
    tam *nic*. Żaden kredyt gotówkowy, linia kredytowa, karta kredytowa, czy
    kredyt samochodowy. A jeszcze tydzień temu oferty oscylowały w okolicy
    50-100k. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-05-16 11:20:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

> [...]
    > tam *nic*. Żaden kredyt gotówkowy, linia kredytowa, karta kredytowa, czy
    > kredyt samochodowy. A jeszcze tydzień temu oferty oscylowały w okolicy
    To może Twoje przeszło do mnie? :)
    Bo mi od chyba 2 miesięcy nic się nie pojawiało, a od +- tygodnia
    zaczeło :)

    KJ
    PS. A co do przebiegłości mbanku to myślę, że to są efekty jakichś
    błędów przy wstępie do integracji systemów. Nie zauważyliście, ze
    ostatnio (nawet na grupie) słychać o dziwnych zdarzeniach w obu
    oddzialach bre (choćby zamknięcie limitów ...)

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 10. Data: 2012-05-17 21:45:07
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 15 May 2012 16:44:29 +0200, na pl.biznes.banki, neoniusz
    napisał(a):

> [...]
    > tego punktu nie zmienialem.
    >
    > W projekcie umowy (*.pdf), ktory wyslali do zaakceptowania, w ogole nie

    U mnie podobnie. Na bank zaznaczyłem zgodę, a w umowie zakreślona kratka
    NIE.

    > Patrze teraz na inne moje umowy u nich i wszedzie takie zgody sa.

    Tu akurat żadnej ostatniej nie mam pod ręką żeby porównać (kiedyś
    zresztą był chyba inny wzór), mam same aneksy a tam już tego nie ma.

    > Na szczescie (podobno!) mozna takiej zgody udzielic przez mlinie. Nie ze
    > mna te numery! Najpierw nie chcieliscie dac karty a teraz myslicie, ze
    > inaczej sie wywiniecie?

    Podobno można, przy czym polegało to na tym że zmieniła się opcja, którą
    można by samodzielnie wyklikać po zalogowaniu w Ustawienia i
    konfiguracja > Dane i adresy > Zgoda na reklamę spółek BRE Banku SA na
    TAK. Mimo, że jak tam dojdę to nie ma żadnej informacji i powoływania
    się na ustawę, ale Pani z którą rozmawiałem po przeczytaniu regulaminu
    konkursu stwierdziła zapewniała, że to o tę opcję chodzi.

    --
    pI