  • 1. Data: 2012-05-15 13:13:51
    Temat: KK Keep It Simple! - co za poslizgi
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    http://i45.tinypic.com/iggo5t.jpg

    Ciekawe pola zakreśliłem na czerwono :).

    Dla niezaglądających:
    Data nadania wyciągu: 08.05.2012
    Wymagana data spłaty: 04.05.2012

    + adnotacja na dole.

  • 2. Data: 2012-05-15 13:23:38
    Temat: Re: KK Keep It Simple! - co za poslizgi
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > http://i45.tinypic.com/iggo5t.jpg
    >
    > Ciekawe pola zakreśliłem na czerwono :).

> [...]
    No właśnie ja też i ciekawy jestem o co chodzi (czyżbym o załączoną do
    wyciągu zmianę toip?)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2012-05-15 18:35:20
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

[...]

    Hehe, na moim wyciągu jest to samo :)

  • 4. Data: 2012-05-15 20:08:15
    Od: Tomek <t...@g...com>

    Dodam od siebie ciekawą przypadłość KIS

    Miałem początkowo srebrną Visę, bez bezstykowości. Na moją prośbę wymienili mi ją na
    Mastercarda z paypassem. Od ponad roku otrzymuję wyciągi za obie karty, mimo że tej
    Visy nie widać w bankowości internetowej. Na szczęście lista dokonanych transakcji
    Visą jest pusta ;-)

  • 5. Data: 2012-05-15 22:10:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote on 2012-05-15_13:13
    > http://i45.tinypic.com/iggo5t.jpg
    >
    > Ciekawe pola zakreśliłem na czerwono :).

> [...]

    Nieźle :-)

    Ja dzisiaj upomniałem się o duplikat karty skradzionej 3 m-ce
    temu, która miała być w ciągu nastu dni.
    Pan dowiedział się że 10 poszła do produkcji i w ciągu 14 dni tj.
    do końca maja (sic!) powinna dojść :-)

    witrak()

  • 6. Data: 2012-05-16 20:56:20
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Ciekawe pola zakreśliłem na czerwono :).
    >
    > Dla niezaglądających:
    > Data nadania wyciągu: 08.05.2012
    > Wymagana data spłaty: 04.05.2012
    >
    > + adnotacja na dole.

    Ostatnio dostałem papierowy wyciąg KIS liczący sobie 3 strony, na
    których są tylko 2 transakcje (spłata karty w poprzednim okresie i jakiś
    przypadkowy zakup). Kwota do spłaty ma się więc nijak do tego. Gdyby nie
    podgląd przez net, to biez wodki nie razbierjosz.
    --
    Grzexs