  • Data: 2004-03-22 00:57:21
    Temat: mbank to mbank? (strona inna)
    Od: "najswiezy" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    prosba:
    czy cos jest nie tak tez i u innych? mbank, strona logowania: mam wrazenie ze
    jest duzo jasniejszy blekit tla - to raz. dwa - czcionka napisów ("logowanie
    do systemu", "haslo", "identyfikator") mam wrazenie ze sa inne niz dotychczas.
    zmiany zauwazylem juz chyba w piatek, albo w czwartek... loguje sie ok, saldo
    tez mi sie zgadza i nie zmienia, ale... czy strona sie zmienila, czy jestem
    przewrazliwiony?
    jak sprawdzic czy jestem we "wlasciwym" mbanku? klodka w pasku ie? literka s w
    adresie (http_s_)? sa jakies inne sposoby?
    dzieki
    najwert