  • 1. Data: 2014-05-08 10:44:05
    Temat: mbank spłaty na raty
    Od: m...@g...com

    Może mnie ktoś oświecić, gdzie jest haczyk w usłudze spłaty na raty, dotyczacej kart
    kredytowych w mbanku. Po prostu konsultanci tak mnie molestują propozycją
    skorzystania z tej usługi, że nie bardzo wierzę, że robią to bezinteresownie.

    Powiedzmy, ze mam kartę zadłużoną na 2 tyś. Spłacam raczej tylko kwotę minimalną,
    czyli w chwili obecnej 100 zł.

    Powiedzmy, że w ramach usługi rozłożę te 2 tyś. Na 60 rat po około 35 zł na miesiąc.

    Powoedzmy też, że mie będę też powiększać już zadłużenia karty. Czy istotnie będę
    obowiązkowo płacić tylko te 35 zł?

  • 2. Data: 2014-05-08 18:19:57
    Temat: Re: mbank spłaty na raty
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.05.2014, 10:44, m...@g...com pisze:
    > Może mnie ktoś oświecić, gdzie jest haczyk w usłudze spłaty na raty

    Nie ma. 12% i tyle. Teraz jest promocja, ze nie biora prowizji bodajze
    do konca maja. Tylko te odsetki.

  • 3. Data: 2014-05-08 18:21:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.05.2014, 18:19, neoniusz pisze:

    > Nie ma. 12% i tyle. Teraz jest promocja, ze nie biora prowizji bodajze
    > do konca maja. Tylko te odsetki.

    No oprocz tego, ze jak splacasz przez ilestam miesiecy to chyba nie
    wolno zrezygnowac z karty, wiec trzeba albo sie pilnowac zeby wyrobic
    limit na zwolnienie albo wliczyc to w koszty.

  • 4. Data: 2014-05-13 17:58:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 08 May 2014 18:19:57 +0200, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:
    > Nie ma. 12% i tyle. Teraz jest promocja, ze nie biora prowizji
    bodajze
    > do konca maja. Tylko te odsetki.

    No I uwazac za rok, bo przedluzenie limitu chyba platne.

    A swoja droga, to maja jakies spore cisnienie na sprzedaz, bo dzwonia
    na stan konta nir patrzac I panienka odmow nie chce slyszec :-)
    Az sie zaczalem zastanawiac czy sie nue skusic :-)

    --
    J.