  • 1. Data: 2014-05-08 17:05:16
    Temat: Alior czy nie Alior
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Pani z Placówki Partnerskiej Alior Banku podała mi e-maila do siebie.
    Mail z końcówką @partner-alior.pl.
    Szukam w internecie i widzę, że ta placówka partnerska to jednak nie
    Alior, tylko jakaś inna firma (druga pozycja):
    1) ul. Kolorowa 19/138
    02-495 Warszawa
    Tel.: 22 824 01 40
    www.aliorbank.pl
    b...@j...pl

    2)Jack Finch Sp. z o.o.
    jack finch
    tel. 22 824 01 40
    ul. Kolorowa 19 lok. 138
    02-495 Warszawa
    woj. mazowieckie

    Czy ta Placowka Partnerska Alior S.A to uczciwa firma, czy mam się obawiać?

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-05-08 17:39:37
    Temat: Re: Alior czy nie Alior
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    obawiaj sie

  • 3. Data: 2014-05-09 00:46:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ta Placowka Partnerska Alior S.A to uczciwa firma, czy mam się
    > obawiać?

    Ja zawsze staram się wystrzegać takich rozwiązań, bo w sumie Bank traci
    kontrolę nad choćby polityką bezpieczeństwa w takim tworze, czy doborem
    kadr. Nie najlepiej to świadczy o takim banku w mojej ocenie.

  • 4. Data: 2014-05-09 01:43:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-09 00:46, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > kontrolę nad choćby polityką bezpieczeństwa w takim tworze, czy doborem
    > kadr. Nie najlepiej to świadczy o takim banku w mojej ocenie.

    Właśnie też się nad tym zastanawiam i nie bardzo mi to się kojarzy z
    Aliorem.

    --
    animka