  • 1. Data: 2005-05-22 16:43:58
    Temat: Zlozone pytanko
    Od: "Joasia" <j...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam takie oto pytanie. Zakupilem niedawno mieszkanie, ktore w calosci
    kredytuje w BPH ( Wysokosc kredytu wyniosla ok 85% mojej zdolnosci
    kredytowej). W zw. z czym mam raczej marne szanse na przyznanie kolejnego
    kredytu. Niedawno pojawila mi sie mozliwosc zakupu kolejnego mieszkania od
    mojej ciotki w atrakcyjnej cenie. Pomyslalem, ze moglbym wziasc na nie
    kredyt i przeznaczyc je pod wynajem. Czy istnieje szansa uzyskania kolejnego
    kredytu na nastepne mieszkanie? (mysle oczywiscie o tym aby je wynajac, tak
    aby splacalo sie wlasciwie samo). Czy mozna bankom przedstawic cos w rodzaju
    biznesplanu? A moze istnieje nawet mozliwosc dofinansowania np. ze srodkow
    Unii Europejskiej tej (jak by nie bylo) dzialalnosci gospodarczej?

    Pozdrawiam serdecznie

    Igor

  • 2. Data: 2005-05-22 18:48:09
    Temat: Re: Zlozone pytanko
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Joasia" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Mam takie oto pytanie. Zakupilem niedawno mieszkanie,

    > Niedawno pojawila mi sie mozliwosc zakupu kolejnego mieszkania od
    > mojej ciotki w atrakcyjnej cenie.

    Gratuluje fantazji w biznesie.
    I szybkiej operacji zmiany płci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-05-22 20:06:00
    Od: "Igor" <i...@p...onet.pl>

    Pisalem z konta mojej lubej:)

  • 4. Data: 2005-05-23 05:13:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Igor" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pisalem z konta mojej lubej:)

    Szkoda tylko ze nikt cie do tej pory nie nauczyl zasad netykiety, zwlaszcza
    w zakresie:
    - odpowiadania pod cytatem
    - stosowania sygnatur
    - wlasciwego formulowania tematu