  • 1. Data: 2013-04-05 09:01:07
    Temat: mbank - padł
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    jak a temacie

  • 2. Data: 2013-04-05 09:05:00
    Temat: Re: mbank - padł
    Od: d...@g...com

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 09:01:07 UTC+2 użytkownik Greg napisał:
    > jak a temacie

    wyglada na to ze multibank tez

  • 3. Data: 2013-04-05 09:06:35
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 5 Kwi, 09:01, "Greg" <niema_nic@i_juz.lp> wrote:
    > jak a temacie

    Piszą na fejsie:

    Informujemy, że obecnie strona informacyjna oraz serwis transakcyjny
    mBanku mogą być niedostępne. Trwają prace nad jak najszybszym
    przywróceniem dostępu. Klienci mogą realizować bieżące operacje za
    pośrednictwem operatów mLinii pod numerem telefonu 801300800 - opłaty
    za wykonywanie czynności będą zwracane automatycznie. Uprzejmie
    przepraszamy za utrudnienia.

  • 4. Data: 2013-04-05 09:44:27
    Temat: Re: mbank - pad
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Cypryjska choroba?

  • 5. Data: 2013-04-05 09:50:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.04.2013 09:44, Latet pisze:
    > Cypryjska choroba?

    Oooo... Ja bym nie miał nic przeciwko, jakby 60% mojego stanu kont tam
    zniknęło ;->

  • 6. Data: 2013-04-05 09:55:18
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-04-05 09:01, Greg pisze:
    > jak a temacie

    Dziwna sprawa, bo Allegro też zaliczyło pad (który trwa z przerwami już
    od kilku dni)...
    pwz

  • 7. Data: 2013-04-05 09:59:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    pwz <p...@o...eu> writes:

    > Dziwna sprawa, bo Allegro też zaliczyło pad (który trwa z przerwami
    > już od kilku dni)...

    To akurat nie allegro tylko dnsy astera/upc

    KJ

    Actresses will happen in the best regulated families.
    -- Addison Mizner and Oliver Herford, "The Entirely
    New Cynic's Calendar", 1905

  • 8. Data: 2013-04-05 10:09:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    Multi już wstało.

    mBank jeszcze nie.

  • 9. Data: 2013-04-05 10:22:36
    Od: assembea <a...@i...pl>

    mbank już jest.

  • 10. Data: 2013-04-05 10:31:05
    Od: a...@g...pl

    Kamil Jońca wrote:

> [...]

    ddosują ich - http://cafe.allegro.pl/forumdisplay.php?71-Zg%C5%82o
    szenia-
    b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-technicznych

    > To akurat nie allegro tylko dnsy astera/upc

    ale to allegro sknociło wpisy dns (które dnsy astera/upc wrzuciły w cache)

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl