  • 1. Data: 2008-06-30 11:21:21
    Temat: mbank nie działa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Witam!

    Po kliknięciu w logowanie mam info:

    "Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego
    serwisu transakcyjnego.
    Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa po upływie 10
    minut. Jeśli pozostaniesz na tej stronie, Twoja przeglądarka
    automatycznie wyświetli formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod
    warunkiem, że logowanie będzie możliwe.
    Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania
    serdecznie przepraszamy."

    To już te zmiany lipcowe wprowadzają? ;)

    L.

  • 2. Data: 2008-06-30 12:02:25
    Temat: Re: mbank nie działa
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Liwiusz pisze:
> [...]
    > Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania
    > serdecznie przepraszamy."
    >
    > To już te zmiany lipcowe wprowadzają? ;)

    Coś im się te 10 minut dłuży :)

  • 3. Data: 2008-06-30 12:17:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" g4afjg$ta8$...@n...onet.pl

    > Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania
    > serdecznie przepraszamy."

    IMO trzeba być wyrozumiałym, zaś takie nieprzyjemności łagodzić poprzez
    otwieranie rachunków w wielu bankach. Wszystkie naraz raczej nie padną. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2008-06-30 13:38:29
    Od: Sneakers <p...@p...onet.pl>

    On 2008-06-30 14:02:25 +0200, ForALL
    <N...@s...info> said:

    > Coś im się te 10 minut dłuży :)

    Może mBank jest homeopatą?!? Burze na południu i północy Polski
    przeszkadzają mu w pracy ;-0

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

  • 5. Data: 2008-06-30 13:50:39
    Od: Sneakers <p...@p...onet.pl>

    On 2008-06-30 15:38:29 +0200, Sneakers <p...@p...onet.pl> said:

    > Może mBank jest homeopatą?!? Burze na południu i północy Polski
    > przeszkadzają mu w pracy ;-0

    Właśnie odblokowali ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

  • 6. Data: 2008-06-30 13:51:46
    Od: Sneakers <p...@p...onet.pl>

    On 2008-06-30 15:50:39 +0200, Sneakers <p...@p...onet.pl> said:

    > Właśnie odblokowali ;-)

    Ha, ha, ha... znowu nie działa ;-)))))))
    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

  • 7. Data: 2008-06-30 13:52:46
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 30 Jun 2008 15:38:29 +0200, Sneakers napisał(a):

    > Może mBank jest homeopatą?!? Burze na południu i północy Polski
    > przeszkadzają mu w pracy ;-0

    Chyba meteopatą.

  • 8. Data: 2008-07-01 06:20:40
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Sneakers" <p...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:g4ankl$pc3$1@inews.gazeta.pl...

    > Może mBank jest homeopatą?!? Burze na południu i północy Polski
    > przeszkadzają mu w pracy ;-0

    Tak, to fajnie tak czasem błysnąć obcym słówkiem.
    Ale zanim błyśniesz SPRAWDŹ w słowniku, co ono znaczy.

    http://swo.pwn.pl/haslo.php?id=10990
    http://swo.pwn.pl/haslo.php?id=10991

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=homeopata

    Maciek